۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85216859
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خارجی ایران با معاون وزارت اقتصادی پاکستان دیدار کرد

اسلام‌آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خارجی جمهوری اسلامی ایران با معاون وزارت امور اقتصادی پاکستان دیدار و طرفین فرصت‌های جدید همکاری در بخش‌های سرمایه‌گذاری، تجاری و بانکی را بررسی کردند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، «رضا بخشی آنی» در ادامه سفر خود به پاکستان امروز در اسلام‌آباد با «حُمیر کریم» معاون وزارت امور اقتصادی دولت پاکستان دیدار کرد.

روابط عمومی وزارتخانه امور اقتصادی پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در این دیدار دو مقام در خصوص دوستی و همکاری دیرینه ایران و پاکستان با محوریت تقویت روابط اقتصادی به نفع دو ملت گفت‌وگو کردند.

معاون وزارت امور اقتصادی پاکستان بر تعهد این کشور به تقویت روابط تاریخی و دوستانه مشترک بین دو کشور همسایه تاکید و تمایل پاکستان را برای تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه، افزایش فرصت‌های تجاری و اقتصادی ابراز کرد.

وی از پیشرفت قابل توجهی پس از اجلاس سال گذشته بیست و یکمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان در اسلام‌آباد قدردانی کرد و گفت: پاکستان نگاه رو به جلو به برگزاری بیست و دومین کمیسیون مشترک اقتصادی در ایران دارد.

در بیانیه مذکور آمده است؛ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خارجی ایران بر تمایل قوی جمهوری اسلامی ایران به تقویت همکاری ها با پاکستان در بخش های مختلف از جمله پروژه های توسعه متقابل، سرمایه گذاری، سیستم بانکی و روابط تجاری تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خارجی ایران با معاون وزارت اقتصادی پاکستان دیدار کرد

وزارتخانه امور اقتصادی پاکستان افزود: سفر مقام ایرانی، گامی رو به جلو دیگر در مشارکت پایدار دو کشور همسایه و تعهد آنان به تقویت همکاری هایی هستند که نه تنها به نفع مردم ایران و پاکستان خواهد بود، بلکه به ثبات و توسعه منطقه نیز کمک می کند.

براساس این گزارش، در جریان سفر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خارجی ایران به شهر کراچی در جنوب پاکستان دفتر جدید شرکت سرمایه‌گذاری مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان افتتاح شد.

شرکت مذکور مستقر در شهر تجاری «کراچی» در جنوب پاکستان و دارای یک شعبه در شهر «لاهور» مرکز ایالت پنجاب می‌باشد که زیر نظر بانک مرکزی پاکستان و طی بیش از ۱۶ سال فعالیت خود همواره سود آور بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha