۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۱۳
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85216088
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف ۲۶ فروند شناور صیادی غیر مجاز در کیش

۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۱۳
کد خبر: 85216088
توقیف ۲۶ فروند شناور صیادی غیر مجاز در کیش

کیش- ایرنا- ۲۶ فروند شناور صیادی غیر مجازی با همکاری یگان حفاظت و دریابانی جزیره کیش با اعزام شناور مرصاد یک در آب‌های این جزیره توقیف شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شیلات، با اعلام گزارشی در خصوص صیانت از ذخایر و منابع آبزیان و جلوگیری از ترویج صید و صیادی با روش‌های مخرب (پرساین و تور های منوفلامنت و...)، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی‌ ادامه داد: این عملیات با همکاری ناوگروه دریابانی کیش و این یگان به انجام رسید که منجر به توقیف ۲۶ فروند شناور صیادی غیرمجاز شد.

همچنین در این عملیات بیش از ۶۸ مایل ( حدود ۱۲۷.۸۴۰ متر ) تور غیر مجاز منوفلامنت و محاصره‌ای با ابزار و ادوات مربوطه کشف شد.

همچنین یک هزار و ۷۰ کیلو انواع ماهی و کوسه ماهی با ارزش تقریبی مبلغ ۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال که بیشتر مربوط به حوزه صیادی اطراف کیش بوده در این عملیات کشف شد.

به گزارش ایرنا، اعزام شناور مرصاد یک از دوم تا ششم شهریورماه سال جاری به جزیره کیش، دستاوردهایی چون بازدارندگی موثر برای خروج و عدم مراجعه صیادان غیرمجاز در دور تا دور جزیره کیش را در برداشت که حدود پنج عملیات در این زمینه انجام شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha