شکست قابل پیش‌بینی مقابل قهرمان جهان؛ ایران دیر راه افتاد

تهران- ایرنا- ملی‌پوشان بسکتبال ایران با وجود شکست برابر قهرمان جهان نشان دادند قابلیت‌ و ظرفیت بالایی دارند و اگر با درایت بیشتری وارد جام‌جهانی می‌شدند شاید نتایج به گونه‌ای رقم می‌خورد تا آنها جواز صعود به المپیک پاریس را کسب می‌کردند.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، تیم ملی بسکتبال ایران در سومین بازی خود در مرحله گروهی جام‌جهانی در شرایطی به مصاف اسپانیا (تیم اول جهان و قاره اروپا) رفت که شاگردان هاکان دمیر شکل متفاوتی از بازی خود را به نمایش گذاشتند.

در این بازی تیم ایران با ترکیب حسن علی‌اکبری، محمد امینی، پیتر گریگوریان، ارسلان کاظمی و بهنام یخچالی پا به میدان گذاشت و با ارائه یک بازی خوب و به دور از تصور، کوارتر اول را ۱۷ بر ۱۶ به سود خاتمه داد. اسپانیایی‌ها که انتظار چنین بازی را نداشتند در کواتر دوم سعی در کنترل ملی‌پوشان کشورمان داشتند و موفق شدند در نهایت این بخش از زمان بازی را ۲۷ بر ۱۷ با برتری به پایان ببرند.

در کواتر سوم بازهم ملی‌پوشان ایران به بازی خوب خود ادامه دادند اما با نتیجه نزدیک ۲۱ بر ۱۸ شکست را پذیرا شدندو جدال دو تیم در کواتر چهارم همانطور که پیش‌بینی می‌شد با برتری قهرمان جهان و اروپا همراه بود و این بازی در پایان با شکست قابل احترام ایران برابر قهرمان جهان با نتیجه ۸۵ بر ۶۵ به پایان رسید.

این بازی نشان داد تیم ایران اگر با آمادگی بیشتر و با هدایت بهتری پا به این میدان می‌گذاشت شاید نتایج این تیم امروز شکل دیگری به خود می‌گرفت. شاگردان دمیر فردا برای قرار گرفتن در جایگاه هفدهم تا بیست و چهارم به مصاف فرانسه خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha