ثبت نام دانشجویان نوورود مقطع دکتری دانشگاه علامه از ۱۱ شهریور

تهران- ایرنا- معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی از آغاز ثبت نام پذیرفته‌شدگان مقعطع دکتری دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از روز شنبه ۱۱ شهریورماه خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه علامه طباطبائی، معاونت آموزشی این دانشگاه در اطلاعیه‌ای نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان مقعطع دکتری دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به همراه اطلاعات تکمیلی در خصوص فرایندهای لازم برای ثبت نام اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: ثبت نام در دو مرحله الکترونیکی و تشکیل پرونده انجام می‌شود. بنابراین، ضروری است پذیرفته‌شدگان قبل از هرگونه اقدام، موارد مندرج در شیوه‌نامه را به دقت مطالعه و بر اساس زمان‌بندی اعلام شده اقدام کنند.

مرحله ثبت نام الکترونیکی در بازه زمانی ساعت ۱۰ صبح شنبه ۱۱ شهریور تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۴ شهریور تعیین شده است. از این رو همه پذیرفته‌شدگان باید با ورود به سامانه آموزشی گلستان به نشانی ems.atu.ac.ir، نسبت به ثبت نام در این بازه زمانی اقدام کنند.

آغاز انتخاب واحد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ از ۲۶ شهریورماه

بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، انتخاب واحد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ دانشجویان همه مقاطع تحصیلی این دانشگاه بر اساس تقویم دانشگاهی از ۲۶ شهریورماه آغاز می شود. دانشجویان باید برای انجام فرایند انتخاب واحد در زمان‌های تعیین شده، به صورت الکترونیکی در سامانه آموزشی گلستان به آدرس https://ems.atu.ac.ir اقدام کنند.

بازه زمانی حذف و اضافه برای دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی از ۸ تا ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ و پایان حذف اضطراری ۲۰ دی ماه تعیین شده است.

مهلت ارائه درخواست تمدید سنوات نیم سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برای مقطع کارشناسی تا ۱۷ تیرماه بود و برای تحصیلات تکمیلی تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ تعیین شده است. کلاس‌های نیم سال اول سال تحصیلی جدید دانشگاه علامه‌طباطبائی از روز شنبه یکم مهرماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری آغاز می‌شود.

در تقویم آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ به عنوان پایان کلاس ها و بازه زمانی برگزاری امتحانات پایان ترم ۳۰ دی ماه تا ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

اعلام نحوه تقسیط شهریه دانشجویان شهریه‌پرداز دانشگاه علامه‌طباطبائی

معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده میان معاونت دانشجویی و معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، امکان تقسیط شهریه متغیر تعدادی از دانشجویان نوبت دوم فراهم شده است. دانشجویان متقاضی باید در بازه زمانی ۱۴ تا ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۲ درخواست خود را ارائه کنند.

نحوه درخواست دانشجویان متقاضی:

دانشجویان برای ثبت درخواست خود به آدرس اینترنتی erp.atu.ac.ir یا وب سایت اصلی دانشگاه، بخش خدمات الکترونیک، اتوماسیون اداری دانشگاه مراجعه کنند. همچنین از قسمت «احراز هویت مرکزی» اقدام به ورود اطلاعات (نام کاربری و گذر واژه) کنند. نام کاربردی و گذرواژه همان ایمیل ورود به سیستم دانشگاه و یا نام کاربری و گذرواژه دانشجو برای ورود به حساب کاربری اینترنت دانشگاه است.پس از ورود به پورتال، در قسمت «سایر درخواست ها» فرم مربوط به تقسیط شهریه را تکمیل کرده و جهت بررسی ارسال کنید. برای پیگیری درخواست می‌توانید از قسمت کارتابل در پورتال، روند کار خود را پیگیری کنید.

شرایط کلی دانشجویان نوبت دوم جهت درخواست تقسیط شهریه:
- نیم سال درخواست تقسیط شهریه، نباید نیم سال پایانی سنوات مجاز تحصیل باشد.

- عدم مشروط شدن در نیم سال تحصیلی گذشته

- عدم دریافت و درخواست وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان در نیمسال تحصیلی گذشته و نیم سال جاری

- الزام تسویه بدهی گذشته با مدیریت امور مالی دانشگاه (شهریه نیمسال‌های گذشته)

- دانشجویانی که در سر رسید اقساط به تعهد خود عمل نکرده‌اند مشمول تقسیط در ترم آینده نمی‌شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha