۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85215751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم منتخب بوکس زنجان در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور خوش درخشید

زنجان - ایرنا - نایب رییس هیات بوکس استان زنجان گفت: تیم منتخب بوکس استان زنجان رده سنی نونهالان در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور خوش درخشید و مدال های رنگارنگی را بر گردن آویخت.

امیرحسین صالحی زنجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم منتخب بوکس استان زنجان رده سنی نونهالان در مسابقات المپیاد استعدادهای کشور با کسب یک مدال طلا و سه برنز به مقام هفتم تیمی دست یافت.

وی اضافه کرد: تیم منتخب نونهال بوکس استان زنجان در چهارمین دوره مسابقات المپیاد به میزبان تهران، باکسب یک مدال طلای" طاها بابایی" و همچنین مدال برنز" محمد حسن بیات، علیرضا احمدی، حسین رستمی " به کار خود خاتمه داد.

صالحی زنجانی با بیان اینکه در این رقابتها ۳۱۵ بوکسور در قالب ۳۲ تیم از نقاط مختلف کشور حضور داشتند، ادامه داد: همچنین تیم های تهران با سه طلا و یک نقره، اصفهان ۲ مدال طلا یک نقره و یک برنز، مازندران ۲ طلا، یک نقره و یک برنز مقام اول تا سوم تیمی را کسب کردند.

به گفته این مسوول، تیم بوکس استان زنجان با ۱۰ ورزشکار، سه مربی و یک داور به این مسابقات اعزام شد که در پایان "طاها بابایی" به اردوی تیم ملی نونهالان اعزامی به مسابقات آسیایی دعوت شد.

نایب رییس هیات بوکس استان زنجان خاطرنشان کرد: زنجان ظرفیت بسیار بالایی در این رشته دارد و به تازگی برای نونهالان چهار مسابقه داخل استانی و برون استانی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشت.

وی خاطر نشان کرد: در زمان حاضر بیش از ۳۰۰ ورزشکار، ۴۰ داور و بیش از ۶۰ مربی در این رشته ورزشی در استان فعال هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha