۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85214843
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته دولت فرصت مغتنم تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم است

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان گفت: هفته دولت بهترین فرصت عمل به جهاد تبیین در معرفی دستاوردهای به دست آمده نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم و همچنین خنثی‌سازی توطئه دشمنان است.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد زنگانه عصر شنبه در نشست معرفی دستگاه‌های برتر بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی گلستان، افزود: مسوولان دستگاه‌ها باید در تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم بیشتر پای کار باشند تا خدمات این دولت به خوبی در جامعه معرفی شود.

وی تاکید کرد: موظف هستیم به فرمان رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین عمل کرده و امید و ایمان را هرچه بیشتر در جامعه تقویت کرده و گسترش دهیم.

وی افزایش صادرات، رفع ممنوعیت واردات خودرو، افزایش صادرات ۲۰ درصدی آبزیان، پرتاب ماهواره نور ۲، رفع قطعی برق، بهره‌برداری از خط ریلی جنوب شرق، اجرای بیمه رایگان سه دهک پایین جامعه و اعمال تخفیف تا ۹ دهک، کاهش نرخ بیکاری در تابستان سال ۱۴۰۱، اجرایی شدن رتبه‌بندی معلمان، آزادسازی چند نوبت از پول بلوکه شده کشور، تقویت دیپلماسی اقتصادی با کشورهای همسایه را از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم برشمرد.

طرح‌های آماده بهره‌برداری گلستان در سفر دوم رییس جمهور

استاندار گلستان گفت: طرح‌های آماده بهره‌برداری در سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان طرح‌هایی شامل لایروبی کانال آشور و اتصال خلیج گرگان به دریای خزر، لایروبی اسکله بندرترکمن تا جزیره آشوراده به طول هزار و ۷۰۰ متر، افتتاح زیرساخت فیبرنوری در تمامی شهرهای استان، زهکشی ۱۴ هزار هکتار، آبرسانی به شهرها و روستاهای استان، حفر و تجهیز ۵۰ حلقه چاه، تکمیل فاضلاب شهر گنبدکاووس و تکمیل راه‌های ارتباطی از جمله ۱۳ کیلومتر بزرگراه عبوری در شهرستان گالیکش است.

هفته دولت فرصت مغتنم تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم است

تخصیص بیش از ۹۷ درصد اعتبار ساخت سد نرماب مینودشت

استاندار گلستان گفت: در دولت سیزدهم برای اجرای ساخت سد نرماب مینودشت ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که تاکنون ۹۷.۷ درصد آن تخصیص داده شده است.

زنگانه ادامه داد: با ساخت این سد، آب آشامیدنی مورد نیاز بیش از ۵۰۰ هزار جمعیت ساکن شرق استان گلستان تامین خواهد شد.

وی تخصیص ۲۰ هزار میلیارد ریال برای تامین آب شرب به شرکت آب منطقه‌ای و شرکت آب‌ و فاضلاب استان طی ۲ سال اخیر خبر داد و گفت: این اعتبار به خاطر وجود خشکسالی و تامین آب شرب ساکنان تخصیص داده شده است.

علیرضا نورانی دبیر بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی و سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان هم با ارایه گزارشی از برگزاری این جشنواره در سال ۱۴۰۲ در استان، گفت: امسال در این جشنواره ۵۴ دستگاه دولتی در این استان شرکت کرده بودند که آثار را برای ارزیابی در حوزه های عمومی، تخصصی و عملکرد اختصاصی از سوی ۳۵ کارشناس مورد بررسی قرار گرفت.

عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان به عنوان مدیر نمونه جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ استان به ارایه گزارش یکسال فعالیت این اداره کل در ارایه خدمات به مردم استان پرداخت.

هفته دولت فرصت مغتنم تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم است

در پایان این نشست، از مدیران دستگاه‌های برتر در حوزه‌های زیربنایی و زیرساخت، تولیدی و خدماتی، اقتصاد و مالی، فرهنگی، علمی و آموزشی، عمومی و امنیتی و غذایی، سلامت و رفاه اجتماعی و عملکرد برتر د بخش‌های مختلف از جمله اجرای مصوبات سفر دور نخست رییس جمهور، تبیین دستاوردهای اقناع افکار عمونی، تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، سلامت اداری و مبارزه با فساد، بهبود کسب و کار و بهینه سازی فرایند، ارتباط با رسانه‌ها،‌ نهضت ملی مسکن، کالا و خدمات، سلامت، همراهی تولید و جذب سرمایه‌گذاری، مشارکت و هم افزایی غیردولتی، تلاش مستمر و امر به معروف و نهی از منکر با اهدا لوح و تندیس جشنواره شهید رجایی قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha