طرح تولید «لوله‌های پلی اتیلن» با سرمایه‌گذاری ۶ میلیون یورویی در جویبار افتتاح شد

ساری- ایرنا- طرح توسعه شرکت کاسپین لوله طبرستان با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریالی و ۶ میلیون یورویی امروز سه‌شنبه با حضور استاندار مازندران به بهره برداری رسید.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، با عملیاتی شدن این طرح ۱۵۰نفر از جوانان شهرستان جویبار مشغول به کار شدند. لوله های پلی اتیلن خطوط آب و گاز و کامپاند و گرانول پلیمری از محصولات این شرکت است.

ابوالقاسم مدانلو مدیر شرکت کاسپین لوله طبرستان به قدمت ۱۸ ساله این شرکت اشاره کرد و گفت: طرح توسعه این شرکت با شرکت های دانش بنیان عملیاتی شده است.

این صنعتگر، حجم تولید سالانه این شرکت را ۲۳ هزار و ۴۵۰ تن اعلام کرد و افزود: اکنون محصولات این شرکت به ۱۰کشور دنیا صادر می شود.

مدانلو تصریح کرد: ۲۰ درصد محصولات این شرکت صادرات و ۸۰ درصد آن برای طرح های شرکت گاز و آب و فاضلاب کشور استفاده می شود.

وی به روش مهندسی معکوس در این شرکت و خودکفایی تولیدات انواع لوله اشاره کرد و گفت: اگرچه در تامین مواد اولیه مشکل داریم، اما اگر فرایند اداری در دستورالعمل های دولتی برای بخش خصوصی حل شود، مسایل حل و فصل می‌شود.

این فعال اقتصادی به سند دار شدن زمین واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی جویبار به عنوان یک مشکل اساسی یاد کرد و گفت: انتظار داریم این دغدغه صاحبان سرمایه گذاران مرتفع شود.

طرح تولید «لوله‌های پلی اتیلن» با سرمایه‌گذاری ۶ میلیون یورویی در جویبار افتتاح شد

۱۵ واحد صنعتی راکد جویبار در دولت سیزدهم به چرخه تولید برگشت

فرماندار جویبار در این مراسم به فعالیت ۱۸۲ واحد صنعتی در این شهرستان با اشتغال سه هزار ۱۰۰ نفر اشاره کرد و گفت : از آغاز فعالیت دولت سیزدهم ۱۵ واحد راکد و غیر فعال با حمایت دولت سیزدهم به چرخه تولید برگشت.

کمال رستمعلی با بیان این که سایر واحد ها تا پایان امسال به چرخه تولید باز خواهند گشت، افزود: در حال حاضر سه مجموعه تولیدی جویبار در امر صادرات پیشتاز هستند.

وی ادامه داد: کاسپین لوله ، پایانه صادراتی محصولات کشاورزی روماک گستر و پرورش ماهیان خاویاری طی ۲سال اخیر ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار صادرات داشته اند.

فرماندار جویبار تصریح کرد: امروز به برکت دولت انقلابی سیزدهم و گسترش دیپلماسی اقتصادی صادرات بیش از پیش رونق می گیرد.

وی با اظهار این که رشد اقتصادی به عنوان یک رویکرد مهم دولت، محور های فعالیت برنامه ها در شهرستان جویبار است، گفت: گسترش کشاورزی و تولیدات صنایع غذایی و تولید محصولات صنعتی در جویبار مورد اهتمام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha