۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85214177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲ طرح تعاونی در استان اصفهان افتتاح شد

۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبر: 85214177
۳۲ طرح تعاونی در استان اصفهان افتتاح شد

اصفهان - ایرنا - ۳۲ طرح تعاونی با بیش از هفت هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار روز سه شنبه همزمان با هفته تعاون در استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، این طرح ها با حضور «صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

۳۲ طرح افتتاح شده در استان اصفهان علاوه بر ایجاد ارزش افزوده بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریالی، برای بیش از ۷۷۳ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

این طرح‌ها در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، مسکن، خدمات، تامین نیاز و تولیدی توزیعی است که بخش مسکن با ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ۹۵ درصد از سرمایه‌گذاری و ۳۲ درصد از سهم اشتغال را به خود اختصاص داده است.

از بین طرح های بهره برداری شده در هفته تعاون استان ۱۳ طرح در شهرها و ۱۹ طرح در روستاها و در شهرستان های اصفهان با ۹ طرح، گلپایگان و کاشان هر کدام سه طرح ، نجف‌آباد، آران و بیدگل، شاهین شهر و میمه، چادگان، سمیرم و تیران و کرون هرکدام ۲ طرح و فلاورجان، نطنز، نایین، فریدن، شهرضا و اردستان هرکدام یک طرح بوده است.

مراسم افتتاح متمرکز ۳۲ طرح تعاونی همزمان با تجلیل از منتخبین استانی هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر امروز سه شنبه در محل طرح تعاونی مسکن ناحیه پنج آموزش و پرورش شهرستان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، صبح امروز با حضور «صولت مرتضوی»، معاونان وی و مراکز استانی ۳۷۳ طرح تعاونی به مناسبت هفته تعاون به صورت نمادین افتتاح شد.

این طرح‌ها با مشارکت ۲۴ هزار و ۱۵۱ عضو با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۳ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال، ایجاد اشتغال برای هشت هزار و ۴۵۴ نفر و سرمایه مردمی ۵۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

بیشترین سرمایه‌گذاری طرح‌های افتتاحیه تعاونی در اصفهان، گیلان و فارس انجام شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha