اجرای ۲ طرح‌ آب‌رسانی شهرستان بن تسریع شد
عکس تزئینی است.

شهرکرد_ ایرنا_ سرپرست شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از تسریع در اجرای ۲ طرح‌ آبرسانی بن خیر داد و گفت: ۲۷ میلیارد ریال برای اجرای ۲ طرح آب‌رسانی شهرستان تامین و هزینه شد.

به گزارش ایرنا به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، محمد کریمی روز دوشنبه به مناسبت چهارمین روز از هفته دولت سال‌جاری تاکید کرد: طرح‌های جدید تامین آب آشامیدنی شهرستان بن، شامل شهر یانچشمه و روستای پهنا است.

وی هزینه اجرای طرح تامین آب شهر یانچشمه را افزون‌بر ۱۷ میلیارد ریال دانست و افزود: حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آب‌دهی ۱۰ لیتر بر ثانیه، اجرای یک‌هزار متر خط انتقال و اجرای شبکه برق از جمله اقدامات انجام شده برای تامین آب این شهر به‌شمار می‌رود.

کریمی تصریح کرد: نصب مخزن ذخیره آب پیش‌ساخته با ظرفیت ۵۰ مترمکعب در روستای پهنا شهرستان بن با ۱۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

وی یادآور شد: با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های آب‌رسانی یانچشمه و پهنا شهرستان بن افزون‌بر یک‌هزار نفر از جمعیت این شهرستان از آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شدند.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ رییس‌جمهور وقت محمدعلی رجایی به‌همراه نخست وزیر حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست‌وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به‌همین مناسبت دوم تا هشتم شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

بن در ۱۸ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha