بازدید معاونان رئیس جمهور و سخنگوی دولت از غرفه وزارت علوم در نمایشگاه روایت خدمت

تهران - ایرنا - 2 معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت از غرفه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نمایشگاه «روایت خدمت» بازدید کردند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور و علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت روز دوشنبه از غرفه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نمایشگاه روایت خدمت در محل نمایشگاه بین المللی تهران بازدید و با دستاوردهای این وزارتخانه دولت سیزدهم آشنا شدند.

بازدید معاونان رئیس جمهور و سخنگوی دولت از غرفه وزارت علوم در نمایشگاه روایت خدمت

همچنین مسئولان وزارت علوم از جمله محمدعلی نژاد معاون فناوری و نوآوری، نژاد ابراهیم مدیرکل امور سیاستگذاری پژوهشی، نقی زاده مدیرکل برنامه ریزی، زراسوندی، مدیرکل پشتیبانی معاونت فناوری و خلج رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی در محل این غرفه حاضر و به سوالات اصحاب رسانه و مردم پاسخ گفتند.

بازدید از این نمایشگاه که در سالن های ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر شده برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند تا هفتم شهریور از بخش های مختلف و فعالیت دستگاه ها و وزارتخانه ها در قالب ۳۱ غرفه بازدید کنند.

بازدید معاونان رئیس جمهور و سخنگوی دولت از غرفه وزارت علوم در نمایشگاه روایت خدمت

در این‌ نمایشگاه هر یک از دستگاه ها و وزارتخانه ها تلاش کرده اند با چاپ بروشور و تزئین غرفه های خود با عکس ها و تصاویر مختلف حاصل خدمت رسانی دولت سیزدهم را در معرض دید عموم قرار دهند.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه روایت خدمت از چهارم تا هفتم شهریور از ساعت ۸ تا ۱۵ به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان مردم خواهد بود.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰ غرفه و دستگاه اجرایی به معرفی دستاوردها و اقدامات دوساله خود در دولت سیزدهم پرداخته‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha