۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85213531
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان اردبیل اضافه می‌شود

اردبیل - ایرنا - معاون مالی و اداری نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: ۲۷ مدرسه با ظرفیت ۱۵۰ کلاس درس به مساحت ۱۰ هزار و ۳۰۰ متر مربع فضای آموزشی هفته دولت امسال در مناطق مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا ، جلیل فتحی روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از سالن ورزشی دانش‌آموزی در روستای بابک اظهار کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از این مدارس ۱۰ هزار و ۳۰۰ متر مربع به فضاهای آموزشی استان اضافه می‌شود.

وی افزود: عملیات ساخت سالن ورزشی روستای بابک از سال ۹۱ آغاز شد و این پروژه با هزینه کرد ۲۵ میلیارد ریال میلیارد به بهره‌برداری رسید.

معاون مالی و اداری اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل همچنین گفت: با بهره‌برداری از این طرح ورزش دانش‌آموزی ۸۳۵ متر مربع در اختیار آموزش و پرورش بیله‌سوار قرار گرفت.

فرماندار بیله‌سوار هم در این مراسم گفت: ۱۹ مدرسه در مناطق محروم و روستایی این شهرستان در دست ساخت است که از این تعداد عملیات ساخت ۶ مدرسه در شرف اتمام است و سه مدرسه همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

صاحبعلی اصغری افزود: با بهره‌برداری از این مدارس ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع به فضای آموزشی مناطق محروم و روستایی استان اضافه می‌شود.

هفته دولت امسال ۷۶۵ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۱۴ هزار میلیارد ریال در مناطق مختلف این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha