شهرک صنعتی شماره چهار دزفول فقط ۶۰ هکتار از زمین‌های خود را در اختیار دارد

دزفول - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان با تاکید بر لزوم رفع مشکل اراضی شهرک صنعتی شماره چهار دزفول گفت: این شهرک فقط ۶۰ هکتار از زمین‌های خود را در اختیار دارد.

علی مهدی پور روز دوشنبه در آیین افتتاح شرکت آراز پلاست ایرانیان در محل این کارخانه افزود: شهرک صنعتی شماره چهار دزفول به ظاهر ۱۶۳ هکتار زمین دارد در حالیکه فقط ۶۰ هکتار از این اراضی را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: پادگان شهید باکری مابقی زمین‌های شهرک صنعتی شماره چهار دزفول را تحویل نداده است که امیدواریم با پیگیری مسوولان شهرستان و استان این زمین‌ها تحویل این شهرک شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان با تاکید بر لزوم گازرسانی به شهرک صنعتی شماره چهار دزفول گفت: شبکه گاز این شهرک به طور کامل اجرا شده و منتظر گاز رسانی است.

وی با قدردانی از پیگیری‌های فرماندار ویژه دزفول برای رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی این شهرستان افزود: آسفالت معابر این شهرک صنعتی بعد از رفع مشکل گاز انجام خواهد شد.
مهدی‌پور با قدردانی از تلاش کارآفرینان در شرایط اقتصادی کنونی اظهارکرد: ثبت سفارش محصولات شرکت آراز پلاست ایرانیان از شهرهای نزدیک تهران نظیر قزوین نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت است.

از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی دریغ نمی‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان نیز در این آیین با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان دزفول گفت: با توجه به تولید محصولات کشاورزی، تولید پلاستیک نیاز منطقه است ضمن اینکه باید به دنبال بازار خارج از استان نیز بود.

محمد راضی جلالی با اشاره به مشکلات شهرک‌های صنعتی افزود: از هیچ تلاشی برای رفع چالش‌ها و مشکلات شهرک‌های صنعتی دریغ نخواهیم کرد.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد: حمایت از تولیدکنندگان در این عرصه پرچالش در دستور کار است.

احمد دانشور مدیرعامل شرکت آراز پلاست ایرانیان در آیین بهره برداری از این شرکت با بیان اینکه چهار سال برای راه اندازی این شرکت پیگیری کرده است، گفت: متاسفانه نسبت به تولید کم لطفی می‌شود.

وی خواستار رسیدگی به مشکلات کشاورزان شد و افزود: رفع مشکلات کشاورزان موجب رونق کارخانه ما و سایر صنایع می‌شود.

دانشور با بیان اینکه زیرساخت‌های شهرک صنعتی شماره چهار هنوز تکمیل نشده‌اند، اظهار امیدواری کرد که این مشکلات با پیگیری مسوولان برطرف شوند.

به گزارش ایرنا شرکت تولید نایلون و سبد پلاستیکی امروز دوشنبه در آیینی به مناسبت هفته دولت با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در شهرک صنعتی شماره چهار دزفول به بهره برداری رسید.

این شرکت با حجم سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال، ۲۵ نفر اشتغال مستقیم و ۳۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم دارد و در زمینی به مساحت سه هزارو ۵۴۰ مترمربع احداث شده است.

۱۲ طرح بخش کشاورزی نیز امروز با حضور جمعی از مسوولان استان خوزستان و شهرستان دزفول به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی توسعه فیبر نوری بخش شهیون آغاز شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha