معاون رئیس جمهور: دولت قدردان تولیدکنندگان و سرمایه گذاران است

همدان - ایرنا -معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان رئیس جمهور گفت: دولت قدردان تولیدکنندگان و سرمایه گذاران است که با فعالیت خود چرخ های تولید میهن اسلامی را به گردش درمی آورند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "روح‌الله دهقانی فیروزآبادی" روز دوشنبه در آئین افتتاح یک کارخانه تولید دستکش های بهداشتی و جراحی در شهرستان ملایر افزود: هر کجا مردم و بخش خصوصی با عشق و علاقه وارد کار شدند، توفیقات و دستاوردهای بزرگی را کسب کردیم.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم حامی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران است، اظهار کرد: سرمایه‌گذارانی همچون شرکتی که امروز برای افتتاح آن حضور داریم آنچنان به شهر و زادگاهشان عشق و علاقه دارند و با وجود همه سختی‌ها وارد کار تولید و سرمایه‌گذاری شده اند که جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: وجود این سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان افتخار برای کشور و نظام است که با تلاش های خود چرخ تولید را به گردش درآورده و توسعه می‌دهند.

معاون علمی‌، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور همچنین از تمامی مسوولان استانی و شهرستانی که بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران را در راه اندازی واحدهای تولیدی حمایت کردند تا واحدهای بزرگ و دانش‌بنیانی همچون کارخانه تولید دستکش جراحی افتتاح شود، قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، : برای احداث واحد تولیدی افتتاح شده یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و در قطعه دوم نیز ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خواهد شد.

ملایر به مرکزیت شهری به همین نام دومین شهر و شهرستان استان همدان در جنوب شرقی این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha