۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85212941
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یک واحد غیرمجاز عمل آوری گوشت و ضایعات مرغ در ساوجبلاغ تعطیل شد

کرج - ایرنا - رییس اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ گفت: یک واحد غیرمجاز عمل آوری گوشت و ضایعات مرغ در منطقه کردان این شهرستان کشف و تعطیل شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی ساوجبلاغ، «فردین حسین زاده» روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: بازرسان دامپزشکی ساوجبلاغ روز گذشته در انجام نظارتهای بهداشتی بر فرآورده های خام دامی در فروشگاههای عرضه مواد پروتئینی در سطح شهرستان، یک واحد غیرمجاز عمل آوری گوشت و ضایعات مرغ در منطقه کردان را شناسایی کردند.

وی اظهار کرد: پس از هماهنگی با مراجع انتظامی و قضایی نسبت به ورود در این واحد متخلف اقدام و ۲.۵ تن اقلام مختلفی شامل گوشت مرغ ، کله ، اسکلت و ضایعات مرغ را که در حال عمل آوری بود کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: طی این عملیات ضمن پلمپ محل، افراد ذیربط توسط پلیس آگاهی بازداشت شدند و کالاهای توقیفی بدلیل فساد و فقدان هویت بهداشتی اعمال قانون شدند.

رییس دامپزشکی ساوجبلاغ گفت: متاسفانه عده ای فرصت طلب، برای سود جویی بیشتر، مبادرت به اقدامات خلاف قانون کرده و با تقلب و استفاده از مواد غذایی تاریخ گذشته و یا ضایعات آنها با تغییر شکل ظاهری محصول و عرضه به مردم ، سلامت آنها را به خطر می اندازند.

وی در ادامه از هموطنان خواست تا مواد پروتیینی خود را از مراکز شناسنامه دار خریداری کنند و در صورت مشاهده و یا هر گونه شک و تردیدی در خصوص فعالیت غیر مجاز مراکز زیر زمینی مراتب را به دامپزشکی گزارش دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha