۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85212351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح عمرانی در دانشگاه صنعتی اصفهان بهره‌برداری شد

اصفهان – ایرنا – پنج طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال، روز یکشنبه و همزمان با "هفته دولت" در دانشگاه صنعتی اصفهان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این طرح‌ها شامل ساختمان جدید مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه، تجهیز و بهره‌برداری از ۷۲ واحد مسکونی خوابگاه متأهلین امام جواد (ع)، مجموعه باغ مروارید(پارک بانوان) در خوابگاه خواهران، تجهیز و بهره‌برداری از کارگاه‌های آموزشی ریسندگی و بافندگی دانشکده مهندسی نساجی و تجهیز و بهره‌برداری از آزمایشگاه زبان است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: وعده وزارت علوم تحویل ۱۵۰ واحد خوابگاه دانشجویی متأهلین در هفته دولت بود که امروز ۷۲ واحد آن در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد.

علی خطیبی افزود: در استان‌های دیگر همچون اردبیل، آذربایجان شرقی و سمنان نیز چند واحد مسکونی به دانشجویان نُخبه و تحصیلات تکمیلی واگذار شد.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه حضور خیران برای مشارکت ‌در احداث مجموعه‌های خوابگاهی، ویژگی بارز مجموعه خوابگاهی امام جواد(ع) دانشگاه صنعتی اصفهان است، گفت: همکاری میان خیران، وزارت علوم و دولت، روند ساخت خوابگاه‌های متأهلین را تسریع می‌کند.

خطیبی با اشاره به اینکه عمر میانگین دانشگاه‌های بزرگ کشور بالای ۵۰ سال است، خاطرنشان کرد: دولت برای بازسازی و مقاوم‌سازی این ساختمان‌ها اعتبار خوبی در بودجه ۱۴۰۲ پیش‌بینی کرده که امید است بتوان آن را به دانشگاه‌ها برای بهبود فضاهای دانشگاهی تخصیص داد.

به گزارش ایرنا، معاون وزیر علوم، امروز از روند پیشرفت فعالیت‌های عمرانی ساختمان نوآوری شماره ۲، خوابگاه‌های دانشجویی در حال بازسازی و ساخت و طرح‌های عمرانی دانشکده مکانیک و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت آنها قرار گرفت.

دانشگاه صنعتی اصفهان با حدود ۱۰ هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیات علمی یکی از دانشگاه‌های برتر کشور است.

دوم تا هشتم شهریور بعنوان "هفته دولت" نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha