۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸
کد خبر: 85211773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باران حال و هوای ۱۰ شهرستان خراسان رضوی را بهاری کرد

مشهد-ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران روز گذشته در ۱۰ ایستگاه از ۱۸ ایستگاه سیتوپتیک شهرستان خراسان رضوی باریدن گرفت و هوایی دلپذیر و بهاری را برای این مناطق به ارمغان آورد.

آذر رضایی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنا بر پیش بینی های انجام گرفته، بارش باران از عصر دیروز بیشتر نقاط خراسان رضوی را فرا گرفت و طبق تحلیل نقشه های هواشناسی، این بارندگی ها تا پایان امشب همچنان در برخی از نقاط خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در بارندگی شب گذشته، قوچان با ۶.۴ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته است و کلانشهر مشهد نیز ۲ میلیمتر بارش را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: به لحاظ دمایی نیز بارش باران موجب کاهش محسوس دما در نقاط مختلف استان شد و کلانشهر مشهد با کاهش هفت درجه ای نسبت به روز گذشته، امروز در گرمترین ساعات از ۲۷ درجه فراتر نخواهد رفت.

رضایی پور افزود: در شبانه روز گذشته، ریوش با ۱۳ و سرخس با ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به شدت وزش باد در نواحی شرقی خراسان رضوی، شهرستان های درگز، قوچان و سرخس میزبان پدیده گرد و خاک هستند که کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در برخی از ساعات برای این مناطق پیش بینی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha