۱۸ طرح در شهرستان فارسان افتتاح شد

شهرکرد - ایرنا - فرماندار فارسان در چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دولت ۱۸ طرح در این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید هادی صالحی روز شنبه به مناسبت سومین روز هفته دولت سال‌جاری در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی همزمان و متمرکز طرح‌های عمرانی شهرستان فارسان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، افزود: برای اجرا، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری این شهرستان یک‌هزار و ۶۵۸ میلیارد و ۱۸۲ ریال تامین و هزینه شده است.

وی اضافه کرد: طرح‌های افتتاحی و قابل بهره‌برداری شهرستان فارسان در هفته دولت سال‌جاری از سوی ۱۵ دستگاه اجرایی با ۶ کاربری عملیاتی شده است.

صالحی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۶ طرح جدید با ۷۰۸ میلیارد و ۴۳۷ میلیون ریال نیاز اعتباری آغاز شد.

وی یادآور شد: طرح‌های جدید شهرستان با سه کاربری از سوی پنج دستگاه اجرایی، عملیاتی خواهد شد.

صالحی اظهار کرد: در دولت سیزدهم به روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای شهرستان فارسان توجه جدی شد و تسریع در تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های نیمه‌تمام این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود

هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ رییس‌جمهور وقت محمدعلی رجایی به‌همراه نخست وزیر حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست‌وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به‌همین مناسبت دوم تا هشتم شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

فارسان در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha