۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85210590
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باشگاه مربیان هلال احمر در زنجان راه اندازی می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر این استان "باشگاه مربیان" را با هدف افزایش دسترسی مربیان به حوزه های تصمیم ساز آموزشی در این مجموعه از طریق ایجاد بستر مناسب راه اندازی می‌کند.

حکمت الله هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آموزش از طریق ارتقاء مهارت، توانایی و شایستگی های فردی منجر به ارتقای سرمایه انسانی می‌شود و این امر به نوعی سرمایه گذاری ملی است چراکه هر سیستمی که در این راه تلاش بیشتری می کند بدون شک از رشد و توسعه بیشتری نیز برخوردار خواهد شد.
وی یادآور شد: مربیان هلال احمر یکی از بزرگترین سرمایه های انسانی و بازوان توانای این مجموعه در امر آموزش به شمار می روند و نقش آنها در ارتقای سطح آگاهی عموم مردم بسیار حائز اهمیت است چرا که ارایه هر آموزشی توسط این نیروها، در نهایت منجر به نجات جان انسانها می شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با توجه به ماده سه اساسنامه هلال احمر در خصوص "لزوم برنامه ریزی و اقدام در جهت آمادگی، مقابله با حوادث، سوانح و آموزش عمومی در این زمینه و تربیت کادر امدادی و نیروی انسانی مورد نیاز" و با توجه به نقش مربیان در پیشبرد اهداف عالیه هلال احمر ضرورت دارد از تجربیات، نظرات و پیشنهادات مربیان با سابقه و پیشکسوت آموزش در اجرای هر چه بهتر برنامه های آموزشی بهره مند شویم.
هاشمی به تشکیل باشگاه مربیان آموزشی هلال احمر اشاره کرد و افزود: هدف از راه اندازی این باشگاه ایجاد جایگاهی حائز ارزش برای این قشر است تا پل ارتباطی بین مربیان و دست اندرکاران حوزه آموزش و پژوهش شکل گیرد.
وی اظهارداشت: ارتقای سطح دانش و مهارت مربیان از طریق همسان سازی دانش و اطلاعات آنها، تیم بندی مربیان در سطوح مختلف برای آمادگی و مشارکت در پاسخگویی به حوادث و سوانح بر مبنای دستور العمل های مصوب هلال احمر از دیگر اهداف تشکیل باشگاه مربیان به شمار می رود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عضویت در این باشگاه شامل همه مربیان ثبت شده در بانک اطلاعات آنها می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha