۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85210571
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت درمانگاه تامین اجتماعی مینودشت آغاز شد
آغاز عملیات اجرایی ساخت درمانگاه تامین اجتماعی مینودشت

گنبدکاووس - ایرنا - همزمان با هفته دولت ساخت درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی مینودشت درشرق استان گلستان باحضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونین، مدیرکل درمان گلستان و فرماندار و مدیران این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مراسم که روز شنبه در مینودشت برگزار شد، مدیرعامل تامین اجتماعی کشور در سخنانی کوتاه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: همه تلاش دولت سیزدهم به همراه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رفع کمبودها و کاستی‌ها درخدمت رسانی به مردم بویژه حوزه درمان است.

میرهاشم موسوی افزود: در سفر قبلی به استان گلستان و مینودشت اعتبارات لازم برای خرید زمین درمانگاه این شهرستان پیش بینی و تاکنون بالای ۷۵ درصد آن محقق شده است.

وی اضافه کرد: ساخت این درمانگاه با سرعت ادامه خواهد یافت تا مردم مناطق شهری و روستایی مینودشت از آن خدمات آن برخوردار شوند.

موسوی با قدردانی از همراهی و همدلی نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی و نیز مسولان مینودشت جهت رفع موانع خرید زمین، از آنها خواست در مراحل ساخت درمانگاه نیز کنار تامین اجتماعی و مدیریت درمان آن قرار داشته باشند.

وی تصریح کرد: طی ۲ سال گذشته و با توسعه فضاهای درمانی و تجهیزاتی مراکز تامین اجتماعی گلستان، ۲۰۰ هزار نفر به دریافت کنندگان خدمات درمانی این استان اضافه شد.

به گزارش ایرنا و به گفته «رمضان زینلی» مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان، درمانگاه تامین اجتماعی منیودشت در زمینی به مساحت تقریبی هزار و ۹۰۰ مترمربع، با زیربنای سه هزار و ۶۰۰ متر مربع و با اعتبار پیش بینی شده ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

شهرستان مینودشت افزون بر ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha