۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱
کد خبر: 85210476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران: خدمت به مردم از نگاه امام راحل مرزی ندارد

شهرری - ایرنا - استاندار تهران اعلام کرد: تکلیف و انجام وظیفه در خدمت به مردم از نگاه امام راحل بی نهایت است و مرزی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فخاری روز شنبه در آئین تجدید میثاق استاندار، فرمانداران و مدیران استان تهران با آرمان های امام راحل در حرم امام خمینی (ره) گفت: امام راحل با تلاش های بسیار و تحمل مصیبت های فراوان از زندان تا تبعید تلاش کرد که حاکمیت اسلام را با نام جمهوری اسلامی بدون یک کلمه زیاد یا کم تثبیت کنند.

وی اظهار داشت: امروز هم خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب سکاندار هستند و ما در مسیر گام دوم انقلاب و تمدن اسلامی حرکت می کنیم.

فخاری ادامه داد: امروز ما به عنوان عناصر تشکیل دهنده دولت در پیشگاه امام راحل میثاق می بندیم که زمینه شکل گیری نظام حاکمیت تکامل یافته محقق شود و دل امام شاد شود.

استاندار تهران با بیان اینکه امروز به عنوان سومین روز از هفته دولت، بهره روی و رشد تولید نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: باید تکالیف و روابط بین سازمانی که زمینه رشد و تعالی کشور را فراهم می کند، به درستی انجام شود و مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: تکلیف از نگاه امام راحل بی نهایت است تا رضای خداوند فراهم شود؛ این موضوع مرز ندارد و اغنا شدنی نیست و تا نهایت برای خشنودی خداوند ادامه دارد.

استاندار تهران اضافه کرد: امام همه چیز را مردم می دانست و عامل وحدت بود؛ ما هم به پیروی از ایشان و رهبر معظم انقلاب نباید از هیچ کوششی در خدمت به مردم دریغ کنیم و باید در این راه ملاحظه کاری را کنار بگذاریم.

این مسئول یادآور شد: ما در مسیر حرکت پویا امام راحل گام بر می داریم و پیمان می بندیم تا آخرین لحظه تلاش کنیم تا نظام اسلامی را به عالی ترین رتبه جهانی برسد.

علیرضا فخاری استاندار و فرمانداران ۱۶ شهرستان تهران صبح امروز همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور در حرم امام راحل و نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی عهدی دوباره بستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha