۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85209942
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شاهرود: اثر خدمت خالصانه در اذهان مردم ماندگار است

شاهرود - ایرنا - امام جمعه شاهرود با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر گفت: این شهیدان الگویی برای دولتمردان در تمامی زمان‌ها به شمار می‌روند، چرا که با خدا معامله کردند و اثر خدمت صادقانه و خالصانه در اذهان مردم ماندگار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شهر شاهرود افزود: دولتمردان در بیش از چهار دهه گذشته خدمات ارزنده‌ای داشتند، مقایسه درآمد در مقابل تحریم‌ها، دشمنی‌ها با همه گلایه‌مندی‌ و ضعف‌هایی که وجود دارد کارهای بسیار خوب زیربنایی در کشور انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با رانت، فساد و حذف ارز ترجیحی از اقدام‌های ارزنده دولت سیزدهم است که کمتر از آن و اثرش برای مردم بازگو شده است، تاکید کرد: خدمات دولت با برنامه‌ریزی‌های کلان برای زندگی مردم آینده روشن و اثر مثبت به ارمغان خواهد آورد.

حجت الاسلام امینی نقد همراه با اعتماد به مسئولان را ضرورت امروزی دانست و گفت: دشمنان با سیاه‌نمایی سعی در ناکارآمدی نظام اسلامی در ذهن مردم دارند.

امام جمعه شاهرود نتیجه موفقیت دشمن در ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی را پذیرش آسان، هجمه تبلیغاتی دشمنان و گسترش ناامیدی در جامعه و ذهن جوانان برشمرد.

وی با بیان اینکه نقدکنندگان باید مرز بین ناکارآمدی واقعی و سیاه نمایی‌های دشمنان را بشناسند، ابراز کرد: نباید ناخواسته در زمین دشمن بازی و حرکت کنیم.

خطیب جمعه شاهرود با بیان اینکه از این تریبون به رییس جمهور، وزیران و استاندار سمنان می گوییم که همه تلاش‌ها و اقدام‌های توسعه‌ای و عمرانی در این منطقه از استان سمنان بدون چاره‌اندیشی درباره تامین آب پایدار برای مردم، بی‌نتیجه خواهد ماند.

حجت‌الاسلام امینی با تقدیر از زحمات انجام شده در زمینه آب و فاضلاب شاهرود گفت: پس از ۱۵ سال از اجرای طرح فاضلاب برای تکمیل آن نباید منتظر حضور بخش خصوصی بود، بلکه باید در سطح ملی برای شهر تا دیر نشده، تدبیر کرد.

وی با اشاره به اینکه غفلت رسانه، شعاری فکر کردن برخی مسئولان در شاهرود درباره تمامی اخبار منفی، این شهرستان را در رسانه‌های دنیا مطرح کرد، ادامه داد: در رخدادهای کوچک و بزرگ منفی باید تدبیر شود و تا نتیجه کامل باید بین تشویش اذهان عمومی و اطلاع رسانی مرز قائل شد.

امام جمعه شاهرود تاکید کرد: پیگیری امور از مراجع قانونی ضرورت دارد و عزت، آبرو، کرامت خانواده و مردم را نباید خرج و حراج منافع شخصی کرد.

حجت الاسلام امینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ارتباط با کشورهای منطقه، اسلامی و عضویت در معاهده‌های شانگهای و بریکس نشان از تعامل و اقتدار کشور دارد.

خطیب جمعه شاهرود افزود: خاصیت دلارزدایی در این مجموعه اقدام‌های کشورهای مستقل دنیا را نیز به سوی دلار زدایی و برچیده شدن آقایی دلار از دنیا نزدیک کرد.

وی با بیان اینکه طی چند ماهه آینده نیازمند امید آفرینی در جامعه هستیم، اظهار کرد: باید با بیان واقعیت‌های توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی برای از بین بردن ناکارآمدی سیاه نمایی شده گام برداریم.

حجت الاسلام امینی با اشاره به اینکه امنیت رکن اصلی پیشرفت ملت و نظام است، ابراز کرد: به بهانه‌های مختلف نباید اجازه داد تا مانند پارسال ناامنی دوباره را به کشور بیاورند.

امام جمعه شاهرود تاکید کرد: ایجاد و احساس امنیت از بسیاری از نیازهای کشور مهمتر است.

گرامیداشت روز پزشک، کارمند، داروساز و روز مبارزه با تروریست از دیگر موارد مطرح شده در نماز جمعه این هفته بود.

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود میز خدمت برای تسریع در رفع موانع اداری مردم در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تشکیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha