استاندار چهارمحال و بختیاری: مدیران در همه زمینه‌ها مردم را مشارکت دهند

شهرکرد-ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به رویکرد مردمی بودن دولت سیزدهم خطاب به مدیران اجرایی گفت:مردم را در امور مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مشارکت دهیم و به افزایش اُمیدآفرینی در جامعه کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز جمعه به مناسبت دومین روز هفته دولت سال‌جاری در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی همزمان و متمرکز طرح‌های عمرانی شهرستان شهرکرد تاکید کرد:دولت سیزدهم به نوبه خود گام‌های مهمی برای ایجاد اعتماد عمومی و برگشت این سرمایه اجتماعی برداشته است تا دشمن نتواند به اهداف شوم خود برسد.

به گزارش ایرنا، همزمان با دومین روز از هفته دولت ۶۲ طرح در شهرستان شهرکرد چهارمحال و بختیاری روز جمعه به صورت متمرکز افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر در مدت کوتاه فعالیت خود اما خدمات قابل‌توجهی برای ریل‌گذاری، هدف‌گذاری و تسریع در روند توسعه کشور ارائه دادند.

حیدری با اشاره به جنایت منافقان علیه مردم افزود: منافقان ۱۷ هزار نفر در ایران را ترور و شهید کردند که شهیدان رجایی و باهنر هم جزو این شهیدان و زینت‌بخش هفته دولت هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت تلاش و از تمامی ابزار خود برای وارد کردن خدشه به این سرمایه بزرگ اجتماعی برنامه‌ریزی می‌کند و ما باید برای حفظ اعتماد در جامعه تلاش کنیم.

وی یادآور شد: امامین انقلاب اسلامی همواره به مسوولان، خدمتگزاران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی برای جلب اعتماد عمومی و جلوگیری از وارد شدن خدشه به اعتماد عمومی مردم تاکید فرموده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با هدف خنثی کردن توطئه‌های دشمنان کشور است.

وی گفت: عمر مدیریت کوتاه است و باید با رفتار، عمل و کار جهادی خدمت‌رسانی به مردم را در دوران مدیریت خود به‌نحو مطلوب انجام دهیم.

حیدری تاکید کرد: دولت سیزدهم در حوزه بین‌المللی و سفر به کشورهای مختلف جهان به‌ویژه کشورهای آفریقای و آمریکای لاتین، تلاش برای عزت ایران و جلوگیری از انفعال با هدف ایجاد تحول، فعالیت شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر موفق عمل کرده است.

وی افزود: تعامل، وحدت، همکاری، فرار نکردن از مسئولیت‌ها، تمرکز بر مسایل اصلی و خودداری از توجه به مسایل فرعی، کار و تلاش بی‌وقفه و جهادی، ابهام‌زدایی، اقناع‌سازی، صداقت و عمل به وعده‌ها، پرهیز از مناقشات و پرداختن به حاشیه‌ها، مردمی بودن، تکریم ارباب‌رجوع، امانت‌داری و پاک‌دستی، برخوردار با مفسدان و متخلفان، توجه به ارزش‌های اسلامی، رعایت مسایل فرهنگی، اولویت‌بندی در رسیدگی به امور، حمایت از تولیدکنندگان، توجه به افراد ضعیف و محروم در راستای خدمت به مردم باعث احیای اعتماد عمومی به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی می‌شود.

حیدری یادآور شد: مشارکت بالا در انتخابات پیش‌رو باعث مصون‌سازی، توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در برای کشورهای دنیا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ رییس‌جمهور وقت محمدعلی رجایی به‌همراه نخست وزیر حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست‌وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به‌همین مناسبت دوم تا هشتم شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha