بیستمین کنفرانس بین‌المللی رمزشناسی و امنیت اطلاعات شهریورماه برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلف در خصوص امنیت شبکه ملی اطلاعات، سامانه‌های سازمانی به طور کلی و سامانه‌های بانکی به طور خاص، امنیت نرم‌افزار و امنیت سخت‌افزار، دوشنبه و سه شنبه ۶ و ۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می شود.

به گزارش روز پنجشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، شروین امیری دبیر بیستمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران در امنیت اطلاعات و رمزشناسی با بیان این که از جمله مهمترین دغدغه‌های موجود برای حفظ امنیت شهروندان در زمانه کنونی، شناسایی و پاسخ مؤثر به نیازهای عملیاتی برای تأمین امنیت تولید، نگهداری و انتشار داده‌ها در سامانه‌های اطلاعاتی و ارتباطی، در سطوح مختلف جامعه اعم از دستگاه‌های دولتی و کسب‌وکارهای بخش خصوصی است که به نوعی از خدمات فضای مجازی و ارتباطات اینترنتی در زندگانی خود استفاده می‌کنند، گفت: این مهم همواره در برگزاری کنفرانس‌های سالانه انجمن رمز ایران مورد توجه بوده است.

وی افزود: در بیستمین دوره این کنفرانس‌ها نیز با استفاده از ظرفیت و توانمندی جمعی از متخصصین حوزه امنیت سایبری کشور، هفت موضوع کاربردی مرتبط با امنیت اطلاعات و ارتباطات برای ارائه در کارگاه‌های آموزشی این کنفرانس درنظر گرفته شده‌اند.

امیری ادامه داد: ارائه‌دهندگان این کارگاه‌ها متخصصین دانشگاهی و کارشناسان شرکت‌ها و پژوهشکده‌های فعال در حوزه رمز و امنیت سایبری هستند که تلاش خواهند کرد ماحصل دانش و تجربه خود در موضوعات انتخاب شده را به شرکت‌کنندگان در کارگاه‌ها منتقل نمایند.

وی با اشاره به اهمیت ارتقاء آگاهی کارکنان و کارشناسان سازمان‌ها و شرکت ها در زمینه امنیت شبکه، اظهار داشت: افراد علاقه‌مند و کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌هایی که با مسائل عملیاتی در حوزه امنیت اطلاعات و ارتباطات مواجه هستند با حضور در این کارگاه‌ها به درجه بالاتری از آگاهی نسبت به آخرین روشهای مواجهه با تهدیدات امنیت سایبری دست خواهند یافت و در صورت نیاز می‌توانند گواهینامه معتبر حضور در این کارگاه‌ها را نیز دریافت نمایند.

انجمن رمز ایران، در آستانه ۲۵ سالگی فعالیت‌های خود، بیستمین کنفرانس بین‌المللی رمزشناسی و امنیت اطلاعات را در روزهای ۸ و ۹ شهریورماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری و با مشارکت و میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در محل این سازمان واقع در تهران، منطقه احمدآباد مستوفی برگزار خواهد کرد.

علاقمندان به شرکت در این کارگاه‌ها و حضور در بیستمین کنفرانس سالانه انجمن رمز ایران، برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمان برگزاری کارگاه‌های مورد نظر می‌توانند به وبگاه این کنفرانس به نشانی iscisc۲۰۲۳.conf.irost.ir مراجعه کنند.

بیستمین کنفرانس بین‌المللی رمزشناسی و امنیت اطلاعات شهریورماه برگزار می‌شود

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha