خدمات حوزه سلامت شهرستان خرمشهر به زوار اربعین تا نقطه صفر مرزی شلمچه

آبادان - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از خدمات‌رسانی پایگاه‌های اورژانس این دانشگاه به زائران اربعین حسینی از فلکه مقاومت خرمشهر تا نقطه صفر مرزی شلمچه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد محمدی پنجشنبه به خبرنگاران گفت: این فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی به زوار اربعین از پنجشنبه هفته گذشته به صورت رسمی شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت درمانگاه شهید سلیمانی در مرز شلمچه نیز از یک هفته پیش به زائران خدمات‌رسانی می‌کند، افزود: برای خدمت به زائران، پزشکان و پرستاران در درمانگاه مستقر هستند و تیم‌های بهداشتی نیز وظیفه بازرسی مواکب و نظارت بر سلامت آب و غذا را برعهده دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: همکاران ما در بهداشت بیماری‌ها نیز در این ایام کار پایش بیماری‌های سندرومیک را به صورت مستمر دنبال خواهند کرد.

محمدی با اشاره به همگرایی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان خوزستان در بحث اربعین، بیان کرد: در همین راستا نشست هماهنگی هر چه بیشتر در مسیر خدمات حوزه سلامت در مرزهای شلمچه و چذابه برگزار شد.

وی گفت: جای خوشحالی دارد که سایر دانشگاه‌های استان خوزستان نیز به کمک این مرزها آمده‌اند تا خدمات به زائران در این ایام بیشتر و بهتر باشد.

به گزارش ایرنا، حرکت تدریجی زائران اربعین حسینی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر شروع شده و تا چند روز مانده به اربعین به اوج خود می‌رسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha