استاندار: بسته رفع عوامل ایجاد نارضایتی در استان هرمزگان آماده است

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: بسته رفع و از بین بردن عوامل نارضایتی و اقدامات ناخوشایندی که استان با آن درگیر است، آماده شده و براساس آن طرح‌هایی را تعریف کرده‌ایم.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز پنجشنبه همزمان با نخستین روز از هفته دولت در دیدار فرمانده انتظامی هرمزگان و دیگر فرماندهان فراجا استان با وی افزود: استان هرمزگان در حوزه‌ی تخلفات از تنوع بالایی برخوردار است و طیف گسترده‌ای از تخلفات را در استان شاهد هستیم که کار مجموعه فراجا را سنگین‌تر می‌کند.

وی بیان کرد: برای حل این مساله مبنای توزیع اعتبارات را بر روی افزایش سرمایه‌های اجتماعی نظام، منعطف کرده‌ایم.

رییس شورای تامین هرمزگان تاکیدکرد: علاقه‌مند هستیم، کار بزرگی برای تجهیز نیروی انتظامی در هرمزگان داشته‌باشیم؛ چرا که برآیند اقدامات مثبت، افزایش سرمایه اجتماعی نظام خواهد بود.

دوستی ضمن قدردانی از قدرشناسی فرمانده انتظامی استان، اظهار کرذ: فراجا و پلیس در تمام عرصه‌ها حضوری پررنگ و به موقع در صحنه دارد و جزو معدود جاهایی بوده که باب شهادت همچنان به رویش باز است.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان نیز در این دیدار با اهدای یک تابلو مزین به تصویر رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار شهید سلیمانی از تلاش‌های استاندار هرمزگان در جهت توسعه زیرساخت‌ها و توجه به حوزه نظامی، انتظامی و امنیتی استان تجلیل کرد.

استاندار: بسته رفع عوامل ایجاد نارضایتی در استان هرمزگان آماده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha