میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ها در تعزیرات حکومتی زنجان ۸.۷۶ روز است

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ها ۸.۷۶ روز است، گفت: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها گاهی زمانبر بودن تحقیقات مربوط برای یافتن متخلف است.

رضا مظفری روز جمعه در گفت‌‎وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه امسال بیشتر پرونده‌های رسیده به تعزیرات حکومتی در حوزه مواد غذایی و مواد آرایشی و بهداشت و پوشاک بوده است، اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران تعزیرات حکومتی متوسط زمان رسیدگی به پرونده‎ها کاهش یافته است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: همچنین پرونده‌های کلان مربوط به کالاهای اساسی، سبوس و خودرو وقت‌گیر است و به همین خاطر گاهی روند رسیدگی به پرونده زمانبر می‌شود.
مظفری با بیان اینکه امسال نیز چند پرونده در حوزه خودروی خارجی بررسی شده است، اضافه کرد: بیشترین پرونده‌ها در حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و حوزه بهداشت بوده است.
وی همچنین از رسیدگی به ۱۰۰ هزار کیلوگرم خشکبار قاچاق در تعزیرات حکومتی زنجان خبر داد و گفت: این پرونده در شعبه پنجم بدوی رسیدگی شده و قاچاقچی پرونده به ۷۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که با پیگیری شعبه اجرای احکام تا کنون ۶۹ میلیارد و ۶۳۳ میلیون از این مبلغ وصول شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه پس از بررسی جزئیات پرونده شعبه تخلف را محرز و بر همین اساس مدیرعامل شرکت مربوطه محکوم شد، ادامه داد: طبق بررسی ارزش ریالی خشکبار کشف شده ۴۹ میلیارد ریال بوده است.
وی همچنین از محکومیت عرضه کننده گوشت خارج از شبکه در تعزیرات خبر داد و افزود: با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متخلف را علاوه بر الزام به عرضه گوشت در شبکه توزیع، به پرداخت ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha