۲ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85208704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر راه و شهرسازی وارد زنجان شد

۲ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبر: 85208704
وزیر راه و شهرسازی وارد زنجان شد

زنجان - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی برای واگذاری سه هزار و ۷۳۸ واحد مسکن نهضت ملی به متقاضیان در زنجان و بازدید از چند پروژه مسکن و راه سازی روز پنجشنبه وارد این استان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد بذرپاش در بدو ورود به زنجان مورد استقبال رسمی استاندار زنجان، شماری از مسوولان، اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی و انتظامی استان قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان زنجان با واگذاری شماری از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن که در قالب مسکن حمایتی، بازآفرینی، خودمالکی، گروه ساخت، روستایی و جوانی جمعیت احداث شده است، در جلسه شورای مسکن استان زنجان شرکت می کند.

بذرپاش همچنین با سفر به شهرستان ابهر ۱۶ واحد مسکونی طرح مسکن ملی در شهرهای زیر صد هزار نفر جمعیت این شهرستان را به متقاضیان واگذار خواهد کرد.

واگذاری یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی، افتتاح آسفالت ، لکه گیری و روکش ۷۱ کیلومتر از جاده های استان، بازدید از طرح‌های راه بناب به منجیل و راه سلطانیه به قیدار، افتتاح گذرگاه غیرهم سطح سنبل آباد و سکوی دوم زیرگذر و پله برقی ایستگاه راه آهن شمالغرب در شهرستان سلطانیه از دیگر برنامه های وزیر راه وشهرسازی در سفر به استان زنجان خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha