بیش از ۴۸ هزار نفر به جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی اضافه شد

اراک - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: ۴۸ هزار و ۴۷ نفر از ابتدای سال گذشته تاکنون، به جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در این استان اضافه شد.

«علیرضا حسینی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: یک میلیون و ۳۴ هزار و ۴۴۲ نفر از مردم استان مرکزی از خدمات بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند که تعداد این افراد نسبت به ابتدای سال گذشته، چهار و ۸۷ صدم درصد افزایش یافته‌است.

وی ادامه داد: ضریب پوشش (جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به جمعیت استان مرکزی ) ۷۲ و ۳۶ صدم درصد است که نسبت به ابتدای سال گذشته، سه و ۳۶ صدم درصد افزایش دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی، تعداد بیمه شدگان اصلی سازمان تامین اجتماعی در این استان را ۳۴۰ هزار و ۱۵ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد این افراد نسبت به ابتدای سال گذشته، ۱۶ هزار و ۶۸۴ نفر معادل پنج و ۱۶ صدم درصد افزایش یافته‌است.

حسینی خاطرنشان کرد: تعداد بیمه شدگان تبعی سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی ۴۸۷ هزار و ۹۵ است که نسبت به ابتدای سال گذشته، ۱۵ هزار و ۷۵۹ نفر معادل سه و ۳۴ صدم درصد افزایش یافته‌است.

وی اظهار کرد: ۲۳۱ هزار و ۴۲۶ نفر بیمه شده اجباری و کارگاهی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی قرار دارند که تعداد این افراد نسبت به ابتدای سال گذشته، ۱۲ هزار و ۱۶۶ نفر معادل پنج و ۵۴ صدم درصد افزایش یافته‌است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی عنوان کرد: سایر بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی در این استان، ۱۰۵ هزار و ۴۱۲ نفر است که تعداد این افراد نسبت به ابتدای سال گذشته، چهار هزار و ۶۹۹ نفر معادل چهار و ۶۶ صدم درصد افزایش دارد.

حسینی گفت: سه‌هزار و ۱۷۷ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان مرکزی وجود دارد که تعداد این افراد نسبت به ابتدای سال گذشته، ۱۸۱ نفر معادل پنج و ۳۹ صدم درصد کاهش یافته‌است.

وی، تعداد مستمری بگیران اصلی و تبعی سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی را به ترتیب ۱۰۶ هزار و ۶۴۵ نفر و ۱۰۰ هزار و ۶۸۷ نفر عنوان کرد و افزود: تعداد مقرری بگیران اصلی و تبعی این سازمان در استان نسبت به ابتدای سال گذشته به ترتیب هشت هزار و ۳۴۱ نفر و هفت هزار و ۳۰۳ نفر افزایش دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: ۲۳ هزار و ۵۲۵ کارگاه فعال در این استان وجود دارد که تعداد این کارگاه‌ها نسبت به ابتدای سال گذشته، ۵۹۰ کارگاه معادل ۲ و ۵۷ صدم درصد افزایش یافته‌است.

یک‌میلیون و ۳۴ هزار و ۴۴۲ نفر از مردم استان مرکزی از خدمات بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha