️اطفاء حریق در ایستگاه مترو فرودگاه مهرآباد

تهران - ایرنا - براساس اعلام شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، حریق در ایستگاه مترو مهرآباد پس از ساعت‌ها تلاش نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اطفاء شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ و بنا بر اعلام شرکت بهره‌برداری مترو، به علت اتصال کابل‌ ها، اتاق برق ایستگاه مترو فرودگاه مقابل ترمینال یک دچار حریق شد که‌ با اقدام به موقع عوامل ایستگاه جریان اصلی برق قطع و بلافاصله همه مسافران به سلامت از ایستگاه خارج شدند.

براساس این گزارش، اکنون عملیات دود گرفتگی در ایستگاه توسط عوامل آتش‌نشانی به اتمام رسیده و محل تحویل شرکت بهره‌برداری مترو شد. در این حادثه به هیچ یک از عوامل مترو یا شهروندان آسیب وارد نشد.

️اطفاء حریق در ایستگاه مترو فرودگاه مهرآباد

مسافرگیری در خط فرودگاه مهرآباد تا اطلاع ثانوی متوقف شد
همچنین شرکت بهره‌برداری مترو تهران ساعاتی پیش اعلام کرد: به علت وقوع آتش‌سوزی در اتاق برق تاسیسات ایستگاه پایانه ۱و۲ خط فرودگاه مهرآباد و تجمع دود، پذیرش مسافر در این خط متوقف شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، ساعت ۱۸ امروز به علت بروز حریق در اتاق برق تأسیسات ایستگاه پایانه ۱و۲ فرودگاه مهرآباد، مسافرگیری حد فاصل ایستگاه های بیمه، پایانه ۱و۲ و پایانه ۴و ۶ فرودگاه مهرآباد انجام نمی‌شود.

این آتش‌سوزی در لحظات اولیه با حضور نیروهای آتش نشانی اطفا شد و هیچ مصدومی نداشت. تا خروج کامل دود و ایمن‌سازی محوطه، پذیرش مسافر در خط فرودگاه مهرآباد متوقف است و به محض ایمن‌سازی، فعالیت این بخش از سر گرفته خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha