۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85208110
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار بوشهر از پزشکان مرکز قلب این استان قدردانی کرد

بوشهر - ایرنا- به مناسبت روز پزشک استاندار بوشهر با حضور در مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر و اهدا شاخه گل از پزشکان این مرکز تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا احمد محمدی‌زاده روز چهارشنبه در این دیدار گفت: پزشکان نجات‌بخش جان بیماران بوده و در سخت‌ترین شرایط در حال خدمت به بیماران هستند که جا دارد از آنان تقدیر شود.

وی با اعلام این که به منظور توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت استان بوشهر اقدامات خوبی انجام گرفته، افزود: با تکمیل طرح‌های موجود ۵۰۰ تخت جدید به مراکز درمانی استان بوشهر اضافه می‌شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از مهمترین برنامه‌های مدیریت ارشد استان بوشهر است که احداث بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا (س) در بوشهر و  مرکز درمان بیماری‌های خاص بوشهر از طرح‌های شاخص  این بخش است.

محمدی‌زاده افزود: تکمیل مرکز درمانی بیماری‌های خاص استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود که ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این پروژه مهم تأمین شده است.

وی بیان کرد: بیمارستان جایگزین ۱۷ شهریور برازجان یکی از طرح‌های مهم درمانی است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای مردم در شهرستان دشتستان باشد و تلاش داریم که روند تکمیل آن تسریع شود.

استاندار بوشهر با تقدیر از خدمات پزشکان و مجموعه کادر درمان تاکید کرد: پزشکان در سخت‌ترین شرایط نیز برای شفای بیماران تلاش و ممارست می‌کنند و باید از زحمات و خدمات این عزیزان به شکل شایسته تجلیل شود.

رییس مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر گفت: روزانه ۱۲ آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی در مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر انجام شده همچنین به طور میانگین در طول ماه ۶۰ عمل قلب در اتاق عمل این مرکز انجام می شود.

 اصغر بحرانی افزود: به زودی یک تخت آنژیوگرافی جدید به این بیمارستان اضافه خواهد شد که عمل‌ها در این مرکز با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

در این دیدار حسن ملکی‌زاده و اصغر بحرانی از روسای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و رییس مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر استاندار را همراهی کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha