۲ شهریور ۱۴۰۲، ۷:۱۵
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85208107
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی کشاورزی در سنندج آغاز شد

سنندج-ایرنا- برگزاری چهار کارگاه آموزشی در حاشیه نهمین دوره نمایشگاه تخصصی کشاورزی سنندج آغاز شد.

مسئول برگزاری کارگاه‌های آموزشی نمایشگاه تخصصی کشاورزی در سنندج روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کارگاهها به مدت چهار روز و با هدف اطلاع کشاورزان و بهره برداران از آخرین یافته های بخش کشاورزی برگزار می شود.

خوشقدم خالدی اضافه کرد: کارگاه آموزشی با موضوع راهکارهای تولید محصول سالم با تدریس محمد غفوری از کارشناسان برجسته این حوزه در نخستین روز برپایی این نمایشگاه برگزار شد.

وی اضافه کرد: کارگاه‌ آموزشی تنظیم و کالیبراسیون بذرکارها، معرفی روش های نوین آبیاری و سایت های الگویی، راهکاری برای افزایش عملکرد محصولات کشاورزی هم در روزهای دوم، سوم و چهارم این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری کارگاه‌های آموزشی در نمایشگاه تخصصی کشاورزی در سنندج ادامه داد: یکی از عوامل موثر در افزایش عملکرد محصولات کشاورزی در کشور و به تبع استان ما در یکی دو دهه اخیر بهره‌مندی بهره‌برداران این بخش از یافته های علمی و تکنولوژی های جدید بوده است.

خالدی بیان کرد: کارگاه های آموزشی فرصت مطلوبی است تا کشاورزان با شرکت در آن بتوانند در مدت زمان اندکی از مهمترین مباحث نوین در این حوزه آگاهی یابند و برای ارتقای فعالیت خود اقدام کنند.

نهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، باغداری، دام، طیور، شیلات و ماشین آلات مربوطه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کردستان در سنندج از ۳۱ مرداد برپا شده است؛ این نمایشگاه بعد از وقفه ای پنج ساله با حضور ۴۴ شرکت از هفت استان کشور گشایش یافته است.

از تعداد شرکت های مشارکت کننده در این نمایشگاه ۱۷ شرکت از استان کردستان و ۲۷ شرکت هم از استان های تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان و کرمانشاه است.

کالاهای ارائه شده در این دوره نمایشگاه شامل ماشین آلات و ادوات کشاورزی، تجهیزات آبیاری، خوراک دام، بذر و کود، سم شیمیایی، تولید کننده پوشش سقف، تولیدات گیاهی، محصولات فرآوری شده دام و طیور و لوله های پلی اتیلن است.

نهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، باغداری، دام، طیور، شیلات و ماشین آلات مربوطه از ۳۱ مرداد تا سوم شهریور هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای بازدید علاقمندان است.

نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان واقع در سنندج، بلوار مستضعفین، جنب میدان میوه و تره بار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha