۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85207988
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود چهار هزار فقره وام ازدواج در خراسان‌شمالی پرداخت شد

بجنورد- ایرنا- دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی گفت: بانک های این استان از ابتدای سالجاری تاکنون سه هزار و ۹۴۸ فقره وام ازدواج به مبلغ هفت هزار و ۵۱۶ میلیارد ریال پرداخت کردند.

حسین شریفیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیشترین وام ازدواج را به ترتیب بانک ملی با یک هزار و ۱۱۷ فقره، بانک سپه با ۶۷۸ فقره و بانک کشاورزی با ۴۱۹ فقره پرونده پرداخت کرده است.

وی یادآور شد: سال گذشته نیز ۱۲ هزار و ۳۹۰ فقره وام ازدواج در استان پرداخت شد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی گفت: اینک هفت هزار و ۳۳۲ نفر نیز در صف انتظار دریافت وام ازدواج هستند.

شریفیان خاطرنشان کرد: خراسان شمالی رتبه ۱۸ میزان پرداخت وام ازدواج را در کشور دارد و دلیل تاخیر در پرداخت این وام ها، همکاری ضعیف بانک های خصوصی و نداشتن ضامن معتبر متقاضیان است.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت حدود ۳۰۰ هزار جوان ۱۵ تا ۲۹ سال دارد که حدود ۳۰ درصد جمعیت استان را شامل می شوند.

پرداخت چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان

شریفیان با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان خراسان شمالی اظهار کرد: از مهر ماه سال گذشته تا پایان خرداد ماه امسال چهار هزار و ۱۵۶ فقره تسهیلات تبصره ۱۶ به مبلغ چهار هزار میلیارد ریال به متقاضیان استان پرداخت شد.

وی افزود: در این بازه زمانی بانک ملی با ۷۴۸ فقره، بانک ملت با ۴۷۴ فقره، بانک سپه با ۴۵۲ فقره و بانک مسکن با ۴۱۰ فقره بیشترین پرداختی تسهیلات را داشته اند.

استان خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری، ۵۳ هزار و ۲۸۹ خانوار شامل ۱۰۶ هزار و ۲۶۲ مددجو زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha