۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85207650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۱ سازمان مردم نهاد جوان در زنجان فعالیت می‌کند

۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱
کد خبر: 85207650
۵۱ سازمان مردم نهاد جوان در زنجان فعالیت می‌کند

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هم اکنون ۵۱ سازمان مردم نهاد استان در حوزه رفع مطالبات و مشکلات جوانان فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه اولین اجلاس شبکه ملی کارآفرینی و اشتغال پذیری تشکل های جوانان ویژه دبیران استانی که با حضور رییس اداره مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و مسوولان استانی افتتاح شد، افزود: این تشکل ها در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: حدود یک سوم جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری استان را جوانان تشکیل می دهند که ظرفیت و نعمت بسیار بزرگی هستند.

این مسوول گفت: جوانان این استان در سطح کشور خلاق هستند و در بخش استارتآپ ها خدمات بسیار ارزشمندی را به مردم سراسر کشور ارائه داده اند.

بازرگان افزود: باید قدردان این فرصت باشیم و در راستای شکوفایی استعدادهای آنها گام های بلندی برداریم.

وی اضافه کرد: در این راستا ایجاد ۱۴ شبکه تخصصی در سطح کشور در دستور کار قرار گرفت که زنجان برای راه اندازی شبکه تخصصی کارآفرینی در نظر گرفته شد.

این مسوول ادامه داد: در راستای تشکیل شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان در کشور، ایجاد شبکه تخصصی کارآفرینی به این استان اختصاص یافت و دبیرخانه آن در زنجان راه اندازی شد.

بازرگان افزود: این موضوع فرصت خوبی برای استان است و باید از امکان به وجود آمده به نحو مطلوب بهره بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد شبکه های تخصصی بین سازمان های مردم نهاد از برنامه های مهم معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان بوده که هدف عمده آن هم افزایی و توانمندسازی تشکل های جوانان در زمینه های مختلف است.

اولین اجلاس شبکه ملی کارآفرینی و اشتغال پذیری تشکل های جوانان از امروز یکم شهریور آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha