۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۵۶
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85207393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی سپاهان: امیدواریم بازی منصفانه و عادلانه‌ای در پیش داشته باشیم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی فردا یک مسابقه متفاوت است و ما فقط امیدواریم بازی منصفانه و عادلانه‌ای در پیش داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس سه شنبه‌شب در نشست خبری پیش از بازی با تیم استقلال تهران که در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود افزود: احساسات زیادی پشت این بازی است؛ مثل همه دربی‌ها و بازی‌های کلاسیک احتمال رخ دادن اتفاقات مختلفی وجود دارد.

وی اظهار داشت: بازی مهمی در پیش داریم و به هواداران استقلال که به اصفهان آمدند خوش آمد می گوییم و امیدوارم در بازی مثالی باشیم برای جامعه و شاهد یک مسابقه فوتبال جذاب میان ۲ تیم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: من به طور کل سوپرایزی برای هیچ چیزی ندارم و سعی می‌کنم از داشته‌هایم استفاده کنم؛ آکادمی تیم ما در حال فعالیت است و ما امسال با توجه به شناختی که رقم خورده است بازیکنان خوب و بیشتری را از آکادمی به کار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: بازی فوتبال بازی ارزش‌هاست و اگر بتوانیم از ارزش‌ها استفاده کنیم بسیار خوب است و امیدوارم این انگیزه برای سایر بازیکنان آکادمی هم ایجاد شود و سطح آنها ارتقا یابد.

مورایس افزود: من نمی‌توانم پیش بینی کنم که استقلال از سپاهان فعلی می‌ترسد یا نه ولی ما فقط می‌خواهیم ببریم و برای این مهم تلاش می‌کنیم.

وی یادآور شد: هر بازیکنی در این شرایط نیازمند حمایت است و ما حمایت کامل را از پیام انجام می‌دهیم.

حساس ترین دیدار هفته سوم بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت ۲۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد و طی آن سپاهان میزبان استقلال تهران خواهد بود.

شاگردان جواد نکونام پس از انجام آخرین تمرین خود در تهران عصر سه شنبه با پروازی اختصاصی راهی اصفهان شدند و پس از ورود به این شهر در هتل محل اقامت خود ساکن شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha