۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85207041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: طرح‌های هفته دولت امسال در همدان  چند برابر اقدامات سالیان گذشته است

همدان-ایرنا- استاندار همدان با بیان اینکه طرح های هفته دولت امسال چند برابر اقدامات سال‌های گذشته است،افزود: میزان سرمایه‌گذاری صرف شده برای اجرا و تکمیل طرح‌های مختلف که این ایام در استان به بهره برداری می رسد بیش از ۱۶۵ هزار میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی روز پنجشنبه و همزمان با اولین روز از هفته دولت در دیدار مدیران دستگاههای اجرایی با آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان، با گرامیداشت هفته دولت افزود: با شهیدان والا مقام تجدید میثاق کرده ایم که در اجرای آرمان های این عزیزان از مسیرمان باز نمی مانیم.

وی ادامه داد: بر پیوند ناگسستنی خود با آرمان های انقلاب و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری تاکید داریم و در راهی که قدم گذاشته ایم ثابت قدم ایستاده ایم.

استاندار همدان تاکید کرد: مدیران ما با تلاش جهادی و شبانه روزی در تمام عرصه ها سعی کردند که مبانی اصولی نظام را در پیش بگیرند و در عملکرد خود از دولت مردمی سیزدهم پرونده درخشانی برجای گذارند.

وی با بیان اینکه از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان برای خدمت رسانی بهتر به مردم بهره می بریم، یادآور شد: ما در مسیر پیشبرد اهداف دولت حرکت می‌کنیم و در این مسیر نصایحی که در راه مصالح مردم یادآور شوید و به گوش جان انجام می‌دهیم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی همدان تمام توان خود برای انجام اقدامات مثبت و سازنده بکار بسته اند، افزود: این اقدامات کافی نیست بلکه باید اقدام بصورت جهادی و تلاش مضاعف باشد.

ضرورت اطلاع رسانی مدیران همدان از دستاوردهای دولت

استاندار همدان در ادامه بر ضرورت اطلاع رسانی در باره اقدامات و عملکرد دولت تاکید کرد و افزود: در راستای مسیر جهاد تبیین باید این اقدامات به گوش مردم رسانده شود.

وی با بیان خلاصه ای از برنامه های هفته دولت در استان همدان گفت:در این ایام بیش از هزار پروژه در استان با ۱۶ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار بهره برداری می شود.

قاسمی فرزاد در ادامه با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات صرف شده برای اجرا و بهره برداری طرح ها در هفته دولت مربوط به راه اندازی شهرک بنکداران است که با مشارکت بخش خصوصی و دولتی انجام شد و به گواه وزیر صنعت و تجارت و معاون ایشان این اولین اقدام از این نوع در کشور است که باید الگو و نمونه برای سایر استان‌ها باشد.

کلنک زنی ۱۷۵ پروژه با حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری

وی ادامه داد: علاوه بر افتتاح و بهره برداری از بیش از هزار طرح، ۱۷۵ پروژه نیز با اعتبار ۳۹ هزار و ۹۷۰ میلیارد تومان در همدان کلنگ زنی خواهد شد.

استاندار همدان درباره پتروشیمی ابن سینا که با حضور وزیر صمت عملیات آن آغاز شد نیز گفت: ۲۹۱ میلیون یورو ارزش اعتباری سرمایه گذاری این طرح بزرگ است که ارزش ریالی آن بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد ریال می شود.

قاسمی فرزاد یادآور شد: انتقال آب و راه اندازی کامل تصفیه خانه شیخی جان نیز در حال انجام است که اگر اتصالات شبکه برقی آن انجام شود ظرفیت تصفیه آن به ۱۸۰۰ مترمکعب در ثانیه ارتقا می‌یابد و امیدواریم این ۲ ابر پروژه را با حضور رئیس جمهور به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: بیمارستان اکباتان با هدف ارائه خدمات درمانی به کودکان مورد بهره برداری قرار می گیرد و افتتاح نشدن رسمی آن مانع عدم ارائه خدمات نمی‌شود و امیدواریم این طرح نیز در آینده نه چندان دور با حضور رئیس جمهور افتتاح رسمی شود.

استاندار همدان در باره سفر زائران اربعین گفت: ۸۰ درصد زائران از مسیر استان همدان عبور می‌کنند و نشست های استانی و شهرستانی برای تسهیل در این خصوص برگزار شده است.

وی ادامه داد: تعداد موکب های خدمات رسان از همدان زائران اربعین از ۱۲۰ به ۱۵۰ موکب افرایش یافته و در کربلا نیز تعداد موکب ها از ۲۱ به ۲۷ موکب افزایش یافته است.

قاسمی فرزاد بیان کرد: هشت هزار گذرنامه برای شهروندان استان همدان در این ایام صادر و ۱۸ هزار و ۵۰۰ گذرنامه نیز تمدید شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha