اعتبار طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی برق منطقه‌ای سمنان هفت هزار میلیارد ریال است

سمنان- ایرنا- مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان سمنان گفت: هفت هزار و ۵۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های این شرکت سرمایه‌گذاری شد.

مجید وفایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز کرد: بهره‌برداری از پست ۶۳.۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی دامغان با اعتبار یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های شاخص آماده بهره‌برداری برق منطقه‌ای استان سمنان هفته دولت امسال است.

وی ادامه داد: تامین برق مطمئن و پایدار، ایجاد زیرساخت و ظرفیت جدید برق رسانی مطمئن به مشترکان جدید صنعتی از قبیل تامین برق صنایع جدید و کارگاه‌های صنعتی، کاهش تلفات برق و افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی، بخشی از دلایل فنی و توجیه اقتصادی اجرای طرح پست ۶۳.۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی دامغان است.

وی بیان کرد: احداث خط انتقال ۶۳ کیلو ولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با سرمایه‌گذاری ۱۷۵ میلیارد ریال و طرح اصلاح و بهینه‌سازی شبکه انتقال و فوق توزیع برق در نقاط مختلف استان با اعتبار یکهزار میلیارد ریال از دیگر طرح‌های شاخص برق منطقه‌ای استان سمنان در هفته دولت امسال است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان سمنان گفت: تقویت زیرساخت‌ها در صنعت برق به منظور کاهش تلفات و پایداری شبکه برق و کاهش خاموشی از اولویت‌های دولت سیزدهم است و با اهتمام ویژه در استان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۸۱۱ طرح عمرانی، زیربنایی و اقتصادی با صرف اعتبار ۲۹ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال، هفته دولت سال ۱۴۰۲ در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد که شامل ۷۵۲ طرح عمرانی با اعتبار ۲۹ هزار میلیارد ریال و ۵۹ طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری با همراهی بخش خصوصی با صرف اعتبار هشت هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۵۵۳ نفر می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha