۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85206842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت نفت بدنبال دومین پیروزی مقابل پیکان تهران

۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴
کد خبر: 85206842
صنعت نفت بدنبال دومین پیروزی مقابل پیکان تهران

آبادان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز چهارشنبه در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به دنبال کسب دومین پیروزی خود مقابل پیکان تهران است.

به گزارش ایرنا هفته سوم لیگ برتر فوتبال جام خلیج‌فارس با هشت دیدار حساس برگزار می‌شود که در یکی از این بازی‌ها ۲ تیم صنعت‌نفت آبادان و پیکان تهران به میزبانی آبادان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تیم فوتبال صنعت‌‍‌نفت آبادان در حالی میزبان پیکان تهران است که برای ماندن در میانه‌های جدول نیاز به سه امتیاز این دیدار خانگی دارد؛ این تیم پس از پیروزی بیرون از خانه برابر فولاد خوزستان، در حالی به دیدار پیکان می‌رود که تیم رقیب هفته گذشته توانست گلگهر سیرجان پرمهره را متوقف کند.

صنعت‌نفت آبادان که در اهواز برد ارزشمندی را کسب کرد و خود را به کمرکش جدول رساند برای کسب سه امتیاز برابر پیکان به میدان خواهد رفت تا جمع امتیازات خود را به ۶ برساند و شروعی رویایی در لیگ جاری داشته باشد.

تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پیکان تهران در کنار تیم‌های، گلگهر سیرجان، نساجی مازندارن، آلومینیوم اراک و مس رفسنجام از تیم‌های میانه جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند و برای ماندن در این جایگاه راهی جز کسب سه امتیاز این دیدار ندارند.

صنعت‌نفت آبادان با هدایت ویسی که هفته گذشته در دیداری جذاب و پرحاشیه میزبانش فولاد خوزستان را از پیش رو برداشت توانست نمایش خوبی ارائه دهد این هفته‌ نیز ارایه بازی‌ تماشاگرپسند به همراه نتیجه گیری را در دستور کار خود قرار داده و با امید زیادی میزبان پیکان خواهد بود تا بازنده نباشد.

اما پیکان تهران که هفته گذشته توانسته تیم پرمهره گلگهر را متوقف کند برای غلبه بر تیم صنعت‌نفت سرشار از انگیزه است و شاگردان رسول خطیبی برای صعود در جدول، سه امتیاز را برابر میزبان آبادانی خود هدف قرار داده است.

۲ مساوی در ۲ بازی گذشته عملکردی بوده است که تیم پیکان تهران تا اینجای لیگ برتر کسب کرده و با ۲ امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته است.

صنعت‌نفت آبادان نیز با یک برد و یک باخت و سه امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب دومین پیروزی این فصل خود است تا همچنان در جمع تیم‌های میانه جدول باقی بماند و نوید روزهای خوب را به هواداران چند آتشه خود بدهد.

آخرین تقابل‌ ۲ تیم از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فصل گذشته در ورزشگاه انقلاب کرج بدون گل مساوی شد و با توجه به آماده بودن شاگردان رسول خطیبی به نظر می‌رسد بازیکنان عبدالله ویسی برای کسب دومین برد فصل کار سختی پیش رو داشته باشند.

در تیم صنعت‌نفت طالب ریکانی و علی یوسف در کنار فاخر تهامی توانسته‌اند انتظار عبدالله ویسی را برآورده کنند و به لحاظ تکنیک و بازی سازی جزو بهترین خطوط میانی لیگ تا اینجای کار باشند.

اما سامان نریمان جهان و امیر طاهر ۲ بازیکن با تجربه پیکان تهران با تفکر بازی سازی مناسب روز سختی را برای خط میانی صنعت‌نفت رقم خواهند زد؛ در خط میانی جنگ تجربه و تکنیک از نکات دیدنی این دیدار خواهد بود.

تیم صنعت‌نفت در کار دفاعی با زوج رضا میثم تهی‌دست و قاسم عباس در ۲ بازی گذشته متزلزل نشان داده و برابر مهاجمان استقلال تهران و فولاد خوزستان شکننده نشان دادند و علی زارع مهاجم پیکان بدنبال روزنه‌ای برای عبور از این خط دفاعی با تجربه ولی کند خواهد بود.

تقابل علی زارع و میثم تهیدست در خط دفاعی صنعت‌نفت و علی یوسف و دانیال جهابخش در خط دفاعی پیکان و طالب ریکانی و سامان نریمان جهان در خط میانی از تقابل‌های جذاب این دیدار خواهد بود.

یکی بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: بازی دشواری برابر پیکان پیش رو داریم زیرا این تیم جوان و با انگیزه است و برابر ما برای پیروزی به سختی تلاش خواهد کرد.

طالب ریکانی افزود: پیکان کادر فنی خوبی دارد که به طور قطع از ما شناخت لازم را خواهد داشت ولی آنها باید در ابتدا برابر انگیزه بالای بازیکنان صنعت‌نفت بازی کنند.

وی ادامه داد: ما برای کسب سه امتیاز این دیدار دست از تلاش بر نمیداریم و فوتبال هجومی را ارایه خواهیم داد تا ضمن کسب سه امتیاز جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha