۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85206822
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه کاشان:فعالیت اتباع خارجی در مشاغل مرتبط با اغذیه ممنوع است

کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان گفت: هرگونه فعالیت اتباع خارجی در مشاغل مربوط به اغذیه و خوراکی در این شهرستان ممنوع است.

به گزارش ایرنا،محمدشریف زارعی روز سه شنبه در دیدار با انجمن های صنفی کارگری و کارفرمایی کاشان افزود:در بخش صنایع غذایی هیچ تبعه ای نباید بکارگیری شود،نیروی متخصص ایرانی داریم و نباید اتباع جایگزین شود.

وی اظهار کرد:از ظرفیت اتباع صرفا باید در جایی که متقاضی کار ایرانی وجود ندارد استفاده شود،نیروی کار ایرانی نباید بیکار باشد و در صورت مشاهده هرنوع بی توجهی در بکارگیری اتباع برخورد می شود.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: اتباع بیگانه هم فرصت و هم تهدید محسوب می شوند،همزیستی و مهمان نوازی خوب مردم کاشان زبان زد است اما بعد از اتفاقات افغانستان موج مهاجران بیشتر شده دستگاه های متولی و وزارت کشور پیگیر ساماندهی اتباع هستند.

زارعی گفت:برگزاری جلسات هم اندیشی به شکل محدودتر و تخصصی تر از این جلسه با حضور مدیران استانی و شهرستانی برای بررسی مشکلات حوزه کارگری برنامه ریزی شود

وی اظهار کرد: از انجمن های کارگری و کارفرمایی در زمان مشخص دعوت شود تا با حضور مدیران مشکلات آنها بررسی و رفع شود.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت بیش از ۳۶۰ هزار نفری شهرستان کاشان زیرپوشش تامین اجتماعی هستند،پیگیر راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی کاشان هستیم.

زارعی گفت: هر سال چار درصد افزایش تردد ماشین های سنگین در اتوبان کاشان _تهران _ اصفهان داریم و تا ۱۰ سال آینده تراکم ۲ برابر می شود و باید معاینه فنی ماشین های سنگین و پارکینگ ویژه در کاشان ایجاد شود.

وی افزود: نوبت دهی اعلام بار به رانندگان کامیون باید عادلانه باشد و سامانه این امر باید ایجاد شود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha