هفت هزارو ۸۱۱ پرونده بهداشتی و دارویی در تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: سال قبل هفت هزارو ۸۱۱ پرونده بهداشتی و دارویی در تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

رضا مظفری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مهم‌ترین موارد مربوط به کنترل و جهت‌دهی به توزیع محصولات بهداشتی و آرایشی در داروخانه‌ها توجه به موضوعات کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی است.
وی اظهار داشت: بر همین اساس تخلفات بهداشتی، در کنار تخلفات صنفی و تخلفات دارویی و درمانی از جمله موضوعاتی هستند که به عنوان تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی و صدور حکم قرار می گیرند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته تصریح کرد: با رسیدگی به پرونده های سال گذشته بر اساس آرای صادره متهمان به پرداخت ۴۰۸ میلیارد ریال محکوم شدند.
مظفری همچنین از رسیدگی به پرونده نوشابه انرژی زا در استان اشاره کرد و گفت: مأموران کالاها را در محور ایجرود از یک دستگاه کامیونت کشف و گزارش آن را به تعزیرات حکومتی زنجان ارسال کردند.
وی با اشاره به اینکه ارزش این نوشابه‌ها ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده و پرونده قاچاق در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل و رسیدگی شده است، افزود: شعبه باتوجه به محتویات پرونده، تخلف را محرز اعلام و شرکت را علاوه بر پرداخت سه میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال جزای نقدی به ضبط کالا محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: با قطعیت حکم و با پیگیری شعبه اجرای احکام ۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال وصول و پرونده مختومه شد.
وی خاطرنشان کرد: دیگر پرونده مهم رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی مربوط به مواد شوینده بود که به ارزش یک میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال کشف و پرونده قاچاق در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل و رسیدگی شد.
مظفری افزود: شعبه باتوجه به محتویات پرونده، تخلف را محرز اعلام و شرکت را علاوه بر پرداخت یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال جزای نقدی به ضبط کالا محکوم و پس از قطعیت حکم با پیگیری شعبه اجرای احکام جریمه تعیین شده وصول و پرونده مختومه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha