۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۰۱
کد خبر: 85206080
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بالغ بر ۲۴ هزار تبعه غیرمجاز افغانستان از طریق مرزهای خراسان رضوی اخراج شدند

مشهد - ایرنا - فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۲۴ هزار و ٣۶٩ نفر از اتباع غیرمجاز کشور افغانستان از طریق هنگ مرزی تایباد به کشورشان بازگشت داده شدند.

سردار مجید شجاع روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: این اتباع طی ٢ هفته اخیر و در راستای برخورد با حضور غیرقانونی اتباع کشورهای خارجی در کشور شناسایی و از طریق مرز دوغارون به نماینده کشور افغانستان تحویل داده شدند.

وی خاطر نشان کرد: اتباع خارجی باید از طریق دروازه‌های رسمی و قانونی وارد کشور شوند، با اتباع غیرمجاز برخورد قانونی و قاطع صورت می‌گیرد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در ادامه از کشف ۸۱ گوشی هوشمند سرقتی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

سردار شجاع افزود: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان در مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی تایباد طی چهار روز گذشته حین کنترل و بازرسی خودروها و مسافران خروجی در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور در عملیات های جداگانه ۸۱ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف کردند.

وی گفت: ارزش ریالی گوشی های تلفن هوشمند سرقتی ٩ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال برآورد شده است و مرزبانان متهمان را به همراه گوشی‌های مکشوفه تحویل مراجع ذی الصلاح دادند.

سردار شجاع خاطرنشان کرد: گوشی‌های سرقتی تحویل اداره آگاهی می‌شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آنها خواهد شد.

استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha