فروش ارز اربعین در ۱۷ شعبه پست بانک استان مرکزی 

اراک - ایرنا - مدیرشعب پست بانک استان مرکزی گفت: ارز اربعین در ۱۷ شعبه پست بانک این استان برای متقاضیان به سفر کربلا عرضه می‌شود.  

«حمید مصلحی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد، ۹ شعبه بانکی و هشت باجه روستایی در استان برای ارایه ارز مورد نیاز زاِئران در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: برای نخستین بار در سطح کشور، ارز اربعین با نرخ دولتی در شعب پست بانک مناطق شهری و روستایی استان آماده عرضه به زائران است.

مدیر شعب پست بانک استان مرکزی گفت: علاوه بر کلیه شعب پست بانک استان مرکزی، باجه‌های بانکی مالک‌آباد، رباط میل و نمک‌کور از توابع شهرستان اراک، باجه بانکی بازنه از توابع شهرستان شازند، باجه بانکی نورعلی بیک از توابع شهرستان ساوه، باجه بانکی دهسد از توابع شهرستان خنداب، باجه بانکی غیاث‌آباد از توابع شهرستان فرمهین و باجه بانکی دهنو از توابع شهرستان خمین آماده ارایه خدمات فروش ارز به زائرین است.

مصلحی، با اشاره به حضور فعال و موثر پست بانک ایران برای ارایه خدمات کیفی و مطلوب در مناطق روستایی، افزود: پست بانک به عنوان یکی از بانک‌های فروش ارز اربعین انتخاب شده و این بانک در ایفای مسئولیت اجتماعی و راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی مشارکت دارد.

وی بیان کرد: انتظار است با توجه به حضور پست بانک ایران در اقصی نقاط کشور و دامنه گسترده خدمات بانکی، سهم قابل توجهی از زائرین به خصوص در روستاها از طریق این بانک، خدمات خرید ارز را دریافت کنند.

۱۱۳ باجه بانکی پست بانک به ۱۴۰ هزار نفر جمعیت روستایی در استان مرکزی خدمات در بخش های مختلف ارایه می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha