۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85205428
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اردستان:رتبه کنکور این شهرستان نسبت به گذشته کاهشی بوده است

کاشان _ ایرنا _ فرماندار اردستان گفت: این شهرستان در سال های گذشته رتبه های نخست تا پنجم کنکور سراسری را کسب کرده ولی امروز رتبه ۱۰۰را به دست آوردیم که زیبنده شهرستان فرهنگی اردستان نیست.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی احمدی طبا روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش اردستان افزود: با این حال نمی توان گفت آموزش و پرورش به تنهایی مقصر است بلکه‌ جامعه هم در این قضیه دخیل است.
وی بیان کرد: در حوزه کنکور نباید تنها آموزش و پرورش را ببینیم بلکه باید توجه داشت برای فرد کنکوری چه فضایی را آماده کرده ایم.
احمدی طبا با بیان اینکه انتقادات و پیشنهادات وجود دارد اظهار کرد: موضوع آرامش شخص مهم و اثر گذار است و آموزش و پرورش با ۳۰ سال گذشته تفاوت کرده ولی شهرهایمان در ۳۰ سال پیش هنوز باقی مانده و اداره ها به تجهیزات مدرن مجهز نشده اند.
وی گفت: براساس آمار کیفیت بخشی و ارزیابی عملکرد فعالیت های پرورشی استان اصفهان ، اردستان جزو شهرستان ممتاز، عالی ،خوب و قابل تجلیل نیست، باید این موضوع بررسی شود تا ببینیم چه اتفاق هایی افتاده، عملکردها را به استان گزارش داد.
فرماندار اردستان بیان کرد: آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان اردستان یک موضوع جدی است و همیشه با یک روکش شهرمذهبی از آن گذشته ایم و الان این هشدار را می دهیم که تا چند سال دیگر این موضوع مشکل ساز خواهد شد.
وی تاکید کرد: آتش زدن نخل امام حسین (ع) موضوع مهمی بود که یک جوان آن را انجام داده، این آسیب هابسیار جدی است و برای دختر و پسر ما فضای فرهنگی، تربیتی و رفاهی و آموزشی تاثیر گذار است.
فرماندار اردستان بیان کرد: آسیب اجتماعی خیلی مهم است و باید سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این خصوص را مطالعه و تمامی مجموعه های شهرستان به فکر جوانان باشند و آنها را دریابند،برگزاری نشست هایی در این حوزه و بررسی مستندات نشان می دهد چالش های غرب را جوانان باید ببینند تا خودشان متوجه شوند که در غرب خبری نیست و لازم است به جوانان قدرت تحلیل نشان داد تا هرچه در فضای مجازی دیدند را باور نکنند.
مدیریت آموزش و پرورش اردستان ۴۸۵ نفر کادر آموزشی شاغل، ۷۰ واحد آموزشی و چهار هزار و ۳۹۵ نفر دانش آموز دارد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha