پیشرفت کشور از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم است

ساری - ایرنا - فرماندار ساری، اجرای  عدالت و دستیابی به توسعه و پیشرفت به همراه معنویت را از رویکردهای اصلی دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی نوبخت روز دوشنبه در جلسه شورای اداری ساری با گرامیداشت هفته دولت، افزود: شاخصه های رفتاری شهیدان رجایی و باهنر ساده زیستی، اخلاق گرایی، مدیریت در میدان و خدمت بی منت بود.
وی اظهار داشت: ما نیز باید با الگو گیری از این دو شهید والامقام در همین مسیر گام برداریم و در ارائه خدمت بی منت به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.
️این مقام مسوول با بیان اینکه در طول ۵۷۹ روز گذشته رضایت توده های مردم را به رضایت خواص ترجیح دادیم، خاطرنشان کرد: با پیاده سازی حکمرانی مردمی، پیچ های زنگ زده تنگ نظری، اهمال کاری و دست اندازی در اجرا و تکمیل طرح های عمرانی نیمه کاره در شهرستان ساری را خواهیم شکست.

پیشرفت کشور از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم است
فرماندار ساری با اشاره به پیش ثبت نام متقاضیان داوطلب نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، افزود: پیش ثبت نام بی سابقه ۲۸۴ متقاضی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ساری نوید بخش یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم است و مشی ما نیز در این رویداد بزرگ سیاسی بر مر قانون استوار است. ️
نوبخت در بخش دیگر سخنان خود گفت: در ایام گرامیداشت هفته دولت امسال بیش از ۲۸۰ طرح عمرانی با سرمایه گذاری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
وی اظهار کرد: از این تعداد ۲۳۰ طرح عمرانی شامل ۹۴ طرح در مناطق شهری به ارزش ۱۸۷ میلیارد تومان، ۱۲۸ طرح در مناطق روستایی به ارزش ۳۷۰ میلیارد تومان و هشت طرح نیز در شهرک صنعتی به ارزش ۳۶۶ میلیارد تومان در هفته دولت در ساری افتتاح می شود.
نوبخت با بیان اینکه همچنین در ایام هفته دولت عملیات اجرایی ۵۰ طرح عمرانی به ارزش ۵۳۲ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان در ساری مرکز مازندران آغاز خواهد شد، گفت: از این تعداد ۳۳ طرح با سرمایه گذاری ۵۰۳ میلیارد تومان در مناطق شهری و ۱۷ طرح نیز به ارزش حدود ۳۰ میلیارد تومان در مناطق روستایی است.

این مقام مسوول از تدارک ۲ هزار عنوان برنامه در ایام گرامیداشت هفته دولت امسال در مرکز مازندران خبرداد و گفت که هفته دولت فرصت مطلوبی برای تبیین و بیان دستاوردهای نظام در بین اقشار مختلف مردم است.
فرماندار ساری در ادامه با اشاره به اینکه مواکب حسینی شناسنامه عشق و دلدادگی به امام حسین (ع) و اردوگاه بازشناسی و محور همدلی است، افزود: با برگزاری جلسات متعدد جهت ساماندهی و استقرار ۶ موکب اربعین از ساری در عتبات و عالیات، اقدامات بسیار خوبی برای پشتیبانی صورت گرفته است.

پیشرفت کشور از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha