۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85204437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از یکهزار میلیارد ریال برای طرح‌های هفته دولت شادگان هزینه شده است

آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان درخصوص طرح‌های هفته دولت این شهرستان گفت: بیش از یکهزار میلیارد ریال برای طرح‌های هفته دولت شادگان هزینه شده است که همزمان با این هفته بهره برداری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال صالح‌زاده روز یکشنبه در نشست هماهنگی هفته دولت با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه مسئولان الگو باشند، اظهار کرد: مسوولان باید با پیروی از راه و روش این شهیدان والامقام در هر حوزه‌ای با ارائه عملکرد خوب و کار خلاقانه و هوشمندانه گره‌گشای کار مردم باشند.

وی از افتتاح چندین طرح عمرانی در هفته دولت با اعتباری بیش از یکهزار میلیارد ریال خبر داد و افزود: طرح برق رسانی و فیبر نوری بندر تجاری شادگان، اسکله صیادی خور بوخضیر، مدرسه ابتدایی حضرت زهرا (س)،‌ مدرسه متوسطه اول شهید کاظمی، مدرسه ابتدایی شهدای کوی جهان آرا و مدرسه ابتدایی شهید عراقی و سایر طرح‌های عمرانی در بخش‌های مرکزی، خنافره و دارخوین در هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

صالح‌زاده بیان کرد: گلباران و غبارروبی گلزار شهدای شهرستان، ملاقات عمومی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برپایی میز خدمت ادارات در محل مصلای نماز جمعه و افتتاح چندین طرح عمرانی، آموزشی، بهداشتی و ... از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان خواهند بود.

وی افزود: دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از چهره شهرستان شادگان به خصوص در روستاهای آن اقدامات بسیار خوبی در حوزه آبرسانی، آموزش، بهداشت و عمرانی انجام داده است.

فرماندار شادگان اظهار کرد: در حوزه برق خدمات مفیدی همچون نصب بیش از ۲۰۰ ترانس برق و تغییر کابل‌های خود نگهدار انجام شده است و در بحث نوسازی مدارس خیلی جلو هستیم به گونه ای که با احداث چند مدرسه تا پایان سال مشکل آموزش برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه سال‌جاری گفت: اطلاع رسانی عملکرد دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی زمینه ساز امید آفرینی و مشارکت پرشور مردم در انتخابات است.

شهرستان شادگان در جنوب خوزستان در انتهای حوضه رودخانه مارون- جراحی قرار دارد؛ این شهرستان یکی از مراکز کشاورزی قدیم و از تولیدکنندگان عمده محصولات به ویژه خرما در خوزستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha