ستاد امر به معروف و نهی از منکر مظلوم است

یزد- ایرنا- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: این ستاد از مظلوم‌ترین ستادها است و باید مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام " ابوذر صانعی" روز شنبه در جمع مسئولان شهرستان مهریز یزد افزود: برای اجرای طرح های مختلف فرهنگی و ترویج امر به معروف به بودجه و همکاری بیشتر مسئولان نیاز است.

وی با بیان اینکه با دست خالی نمی شود کاری کرد ادامه داد: اگر واحدهای تولیدی و صنعتی بخشی از کمک های خود را برای گسترش امر به معروف و نهی از منکر اختصاص دهند بخش زیادی از مشکلات مرتفع می شود.

این مسئول بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر را باید یکی از مظلوم ترین ستادها و نهادها ذکر کرد که با همه فعالیت های گسترده‌ای که دارد بودجه مصوب ندارد.

همچنین امام جمعه مهریز همکاری بیشتر استانداری یزد برای اختصاص بودجه و همراهی بیشتر با مسئولان ستاد را در سطح استان برای اجرای شدن امر به معروف خواستار شد.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر مظلوم است

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی نداشتن بودجه فرهنگی مناسب را معضل بزرگی در اجرای برنامه‌ها ذکر کرد و از استاندار خواست تا با استفاده از منابع استان به ویژه صنایع و شرکت ها به حل این مشکل بپردازد و نبود اولویت در اختصاص بودجه را معضل دیگری دانست که بسا به هدر رفت منابع منجر می شود .

وی گفت: در شهرستان مهریز با داشتن ۲۶۰ شرکت نباید در این زمینه مشکلی داشته باشیم اما ستاد امر به معروف به شدت با کمبود شدید امکانات و بودجه لازم مواجه و از فرمانداری همکاری بیشتر نیاز است.

همچنین محمد دهقان بنادکی فرماندار شهرستان مهریز در این جلسه قول همراهی و مساعدت لازم را برای احیای شوراهای امر به معروف ادارات و دستگاه‌های دولتی داد.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha