۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85203651
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حکم اعدام قاچاقچی عمده شیشه در شوش اجرا شد

۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبر: 85203651
حکم اعدام قاچاقچی عمده شیشه در شوش اجرا شد

دزفول – ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش گفت: حکم اعدام قاچاقچی عمده ماده مخدر خطرناک شیشه سحرگاه امروز شنبه اجرا شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، مسلم کرم‌الهی افزود: این فرد به اتهام حمل و نگهداری ۲۰ کیلوگرم شیشه دستگیر و بعد از تحقیقات مقدماتی و رسیدگی به پرونده در دادگاه انقلاب دزفول، به اعدام محکوم شد.

وی ادامه داد: حکم این متهم پس از تایید در دیوان عالی کشور، سحرگاه امروز در محوطه زندان دزفول به اجرا درآمد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش با تاکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر یک رسالت برای دستگاه قضایی است، تاکید کرد: هیچ‌گونه اغماضی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر صورت نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: قانون برای کسانی که در پی به انحراف کشیدن مردم و به خصوص نسل جوان هستند، اشد مجازات در نظر گرفته شده است.

کرم‌الهی افزود: آرامش شهروندان از اولویت‌های دستگاه قضایی است که به‌صورت جدی از سوی این دادستانی پیگیری و در این راستا با مخلان نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می‌شود.

وی اظهار کرد: قاچاق مواد مخدر و مصرف آن امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی است که توسط دستگاه قضایی مورد رصد و پیگیری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا؛ مطابق ماده هشت قانون مبارزه با مواد مخدر هر کس اقدام به تولید، خرید و فروش، حمل و نگه داری و…. مقدار بیش از ۳۰ گرم شیشه نماید به اعدام و مصادره همه اموالی که در نتیجه ارتکاب جرم بدست آمده محکوم می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha