۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85203474
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار مامای غیرمجاز در شاهرود بازداشت شدند

۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱
کد خبر: 85203474
چهار مامای غیرمجاز در شاهرود بازداشت شدند

شاهرود - ایرنا - رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه چهار بانوی مامای غیرمجاز در شاهرود بازداشت شدند، گفت: چهار مرکز فعالیت این بانوان نیز با صدور حکم قضایی بسته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدجعفر عبداللهی روز شنبه با اشاره به ابلاغ قانون حمایت از جوانی جمعیت به خبرنگاران اظهار کرد: انجام وظایف مرتبط، پیگیری و برخورد قانونی و متناسب در راستای اجرای این ابلاغیه در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سقط غیرقانونی جنین توسط افراد غیرمجاز و نا آشنا با اصول علمی و بهداشتی در مراکز بدون مجوز به صورت نامحسوس در حال انجام است، ادامه داد: برای جلوگیری از استمرار این معضل باید اقدام‌های قانونی و بازدارنده را در دستور کار قرار داد.

رییس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: در همین راستا با تلاش‌های ضابط خاص و پس از رصدهای امنیتی چهار نفر از بانوان غیرمجاز در اماکن غیر بهداشتی که با اعمال غیر حرفه‌ای به سقط جنین در شهرستان شاهرود اقدام می‌کردند شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه تفهیم اتهام متهمان به سقط جنین عمدی در دادسرای عمومی و انقلاب شاهرود انجام شد، افزود: متهمان با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و مراکز فعالیت آنها نیز با دستور قضایی بسته شد.

عبداللهی با اشاره به تداوم روند شناسایی و دستگیری افراد، مراکز غیرمجاز و غیر قانونی در این موضوع مهم در سراسر استان سمنان تصریح کرد: دستگاه قضایی استان با جدیت و قاطعیت با متخلفان و مجرمان برخورد قانونی خواهد کرد.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha