۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبر: 85203258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم| هرآنچه که باید از تخریب «کشتی پانیک بابلسر» بدانید

ساری - ایرنا - کشتی تفریحی گردشگری پانیک که سال‌ها در بستر رودخانه بابلرود در محدوده شهر بابلسر لنگر انداخته بود در حال تخریب و جمع آوری است.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، کشتی تفریحی گردشگری پانیک که دارای یک سازه بتنی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع است از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را به در قالب رستوران جهت پذیرایی از مسافران و گردشگران بابلسر آغاز کرد.

خبر تخریب این کشتی تفریحی در ۲۴ ساعت گذشته به سرعت در فضای مجازی دست به دست می شود و شهروندان جویای علت تخریب این کشتی تفریحی هستند.

در این وادی به نظر می رسد که طبق توافقی که شهرداری و شورای اسلامی شهر بابلسر با مالک این کشتی انجام داده‌اند در راستای لایروبی فنی رودخانه بابلرود این کشتی در حال تخریب و جمع آوری است.

فیلم| هرآنچه که باید از تخریب «کشتی پانیک بابلسر» بدانید

کشتی پانیک با چراغ سبز مالک تخریب شد

مجید صیادیان شهردار بابلسر در حاشیه تخریب این کشتی در جمع خبرنگاران بیان داشت : در راستای برنامه‌های پیش‌بینی شده شورای اسلامی شهر و شهرداری بابلسر جهت لایروبی بابلرود این کشتی تفریحی در داخل رودخانه با موافقت مالک آن تخریب و جمع آوری می شود.

شهردار بابلسر ادامه داد: مالک این کشتی بدون دریافت مبلغی موافقت کرد که این کشتی تفریحی از سطح رودخانه بابلرود جمع آوری شود.

وی بیان کرد: این کشتی تفریحی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع با سازه بتنی در سطح رودخانه بابلرود لنگر انداخته بود که جمع آوری آن یک مطالبه چند ساله بود.

این مقام مسوول ادامه داد: لایروبی رودخانه بابلرود در محدوده بابلسر با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در حال انجام می‌باشد.

فیلم| هرآنچه که باید از تخریب «کشتی پانیک بابلسر» بدانید

رودخانه بابلرود یکی از رودخانه‌های پر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در سوادکوه مازندران سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت ۷۸ کیلومتری و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد.

بابلسر نگین گردشگری مازندران به عنوان یکی از مهمترین شهرهای ساحلی در کنار دریای خزر، هر ساله میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر از سراسر کشور می باشد.

شهرستان ساحلی بابلسر که از شمال به دریای خزر، از شرق به بهنمیر، از غرب به فریدونکنار و از جنوب به هادی شهر وصل است، از جمله شهرهای زیبا و گردشگری استان مازندران است که به صورت کامل در منطقه جلگه ای و در کنار ساحل دریای خزر واقع شده است.

رودخانه بابلرود که از وسط این شهر می گذرد شهر را به ۲ قسمت تقسیم کرده و سه پل زیبا که یکی از آنها از سوی آلمانی ها و بقیه از سوی متخصصان ایرانی احداث شده زیبایی منحصر به فردی را برای این شهر ایجاد کرده است.

مشهدسر نام قدیم بابلسر است که از سال ۱۳۱۱ به این نام تغییر کرده است و به مرور زمان یکی از شهرهای زیبا و پرجاذبه در زمینه گردشگری ایران مبدل شده است.

بابلسر علاوه بر سواحل زیبا و جاذبه های گردشگری دارای آثار تاریخی و باستانی است که بقعه امامزاده ابراهیم(ع)، بقعه بی بی سر روضه، ساختمان شهرداری، سازمان مرکزی دانشگاه مازندران، برج ساعت، پل معلق اول بابلرود و بنای گمرک بابلسراز جمله آثار تاریخی این شهرستان است.

فیلم| هرآنچه که باید از تخریب «کشتی پانیک بابلسر» بدانید

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha