نماینده مجلس: ۸۰ درصد طرحهای نیمه‌تمام در تربت‌حیدریه پایان یافت

تربت‌حیدریه- ایرنا- نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دولتی یکی از راهبردها در این منطقه بوده است و اکنون می‌توان گفت که اینگونه طرحها تا ۸۰ درصد در تربت حیدریه به سرانجام رسیده‌است.

محسن زنگنه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: «اتمام پروژه‌های دولتی، جذب سرمایه‌گذار، رفع گره‌های شهری و توسعه روستایی» از راهبردهای اتخاذ شده در تربت حیدریه طی سالهای اخیر بوده است و اکنون وارد مرحله توسعه در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی شده‌ایم.
وی در تبیین پروژه‌های دولتی اظها کرد: به جز مجتمع فرهنگی زاوه و مه‌ولات که مشکل سند و معارض دارند و برخی از مسوولان محلی وظایف خود را در زمان خودش انجام نداده‌اند، پروژه‌های نیمه تمام این خطه در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، ورزش و جوانان و دیگر پروژه‌های عمرانی بود که تمام آنها بطور کامل یا به اتمام رسید و یا در حال اتمام است.

نماینده مجلس: ۸۰ درصد طرحهای نیمه‌تمام در تربت‌حیدریه پایان یافت

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین گفت: دومین راهبرد جذب سرمایه‌گذار و بدان معناست که اعتبار جذب و تخصیص همان زمان وارد منطقه شود، بر این اساس در این مدت ساخت کارخانه «کائولن» شروع و به اتمام رسید و مجوزهای آن نیز اخذ شد و اکنون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شرق کشور، فعال است.
زنگنه افزود: پروژه ملل نیز به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع‌های بین راهی شرق کشور که تنها در حد کلنگ زنی ‌بود را دوباره از صفر شروع و مجوزها و تغییر کاربری‌های لازم را اخذ و اکنون در حال ساخت است.
این نماینده مجلس در ادامه به پروژه فولاد رخ به عنوان بزرگ‌ترین پروژه صنعتی شرق کشور اشاره و اظهار کرد: پروژه فولاد بسیار سنگین و تاکنون نزدیک به ۳ هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده و فقط بخشی از نیروها را تعدیل کرد، اما مجدد کار شروع شده است.
زنگنه در ادامه گفت: سومین راهبرد رفع گره‌های منطقه شامل شهرداری‌ها، مسکن مهر، آبرسانی و نیز ورودی‌های شهرها و راهبرد چهارم نیز، توسعه روستایی است که اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده‌ است.
وی همچنین در خصوص توزیع قیر در حوزه انتخابیه بیان داشت: تمام قیری که امروز در روستاها و شهرها توزیع می‌شود، حاصل پیگیری مجلس بوده است.
نماینده مردم منطقه تربت‌حیدریه در پایان از حفظ وحدت به عنوان یک راهبرد سیاسی خاص یاد کرد و گفت: به رغم همه مشکلات و موانع و با وجود اینکه برخی مدیران یا ضعیف بودند و یا همراهی نمی‌کردند، با همه آنها همکاری شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha