نتایج جشنواره کشوری شنا "جام امیرکبیر" در اراک اعلام شد

اراک - ایرنا - نتایج اولین دوره جشنواره کشوری شنا "جام امیرکبیر" در رده سنی ۹ تا ۱۰ سال روز شنبه در اراک اعلام شد.

رئیس هیات شنا ،شیرجه و واترپلو استان مرکزی به خبرنگار ایرنا، گفت: این مسابقات ۲۶ مردادماه جاری به میزبانی این استان در استخر مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز و تا بامداد شنبه ادامه داشت.

«علی‌اوسط کرمی» افزود: در این جشنواره ۱۲۰ شناگر در قالب ۲۶ تیم از استانهای تهران، اصفهان، همدان، لرستان، مازندران و مرکزی حضور داشتند و در رشته‌های ۱۰۰متر آزاد، ۵۰متر قورباغه، ۵۰ متر پروانه و ۱۰۰متر کرال پشت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم «نوفلاح تهران الف» مقام اول، تیم «مدرسه شنای قاسمیون اصفهان» مقام دوم و تیم «سویم‌تلنت اراک» مقام سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیات شنا ،شیرجه و واترپلو استان مرکزی ادامه داد: در بخش انفرادی این جشنواره در🔰رشته ۱۰۰متر آزاد، «🥇رادمان احمدی» از تیم «نوفلاح تهران الف» با ۱۸ امتیاز مقام اول، «🥈آریا رمضانی» از تیم «مدرسه شنای قاسمیون اصفهان» با ۱۶ امتیاز مقام دوم و «🥉پرهام فراهانی» از تیم «سویم تلنت اراک» با ۱۵ امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

کرمی اظهار کرد: در رشته ۵۰ متر قورباغه نیز «🥇امیرمحمد هادی »از تیم «مدرسه شنای قاسمیون اصفهان» با ۱۸ امتیاز مقام اول، «🥈علی بهرامی کیا» از تیم «وال اصفهان الف» با ۱۶ امتیاز مقام دوم و «🥉پرهام فراهانی» از تیم «سویم تلنت اراک» با ۱۵ امتیاز مقام سوم را به دست آوردند.

وی عنوان کرد: «رادمان احمدی» از تیم «نوفلاح تهران الف» با ۱۸ امتیاز مقام اول، «پرهام فراهانی» از تیم «سویم تلنت اراک» با ۱۶ امتیاز مقام دوم و «🥉آریا رمضانی» از تیم «مدرسه شنای قاسمیون اصفهان» با ۱۵ امتیاز مقام سوم رشته ۵۰ متر پروانه را کسب کردند.

رئیس هیات شنا ،شیرجه و واترپلو استان مرکزی اضافه کرد: در رشته ۱۰۰متر کرال پشت هم «🥇رادمان احمدی» از تیم «نوفلاح تهران الف» با ۱۸ امتیاز، «🥈پرهام فراهانی» از تیم «سویم تلنت اراک» با ۱۶ امتیاز و «🥉آریا رمضانی» از تیم «مدرسه شنای قاسمیون اصفهان» با ۱۵ امتیاز به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

کرمی بیان کرد: «🥇رادمان احمدی» از تیم «نوفلاح تهران الف» با ۱۸ امتیاز مقام اول 🔰رشته ۵۰ متر کرال پشت، «🥈آریا رمضانی» از تیم «مدرسه شنای قاسمیون اصفهان» با ۱۶ امتیاز مقام دوم
«پرهام فراهانی» از تیم «سویم تلنت اراک» با ۱۵ امتیاز مقام سوم از آن خود کرد.

وی تصریح کرد: در🔰رشته ۱۰۰متر قورباغه نیز «🥇رادمان احمدی» از تیم «نوفلاح تهران الف» با ۱۸ امتیاز مقام اول، «🥈علی بهرامی‌کیا» از تیم «وال اصفهان الف» با ۱۶ امتیاز مقام دوم و «🥉امیرمحمد هادی» از تیم «مدرسه شنای قاسمیون اصفهان» با ۱۵ امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

🔰رئیس هیات شنا ،شیرجه و واترپلو استان مرکزی افزود: مقام‌های اول تا سوم رشته ۲۰۰ متر آزاد این جشنواره به ترتیب به «رادمان احمدی» از تیم «نوفلاح تهران الف» با ۱۸ امتیاز، « پرهام فراهانی» از تیم «سویم تلنت اراک» با ۱۶ امتیاز «آریا رمضانی» از «تیم مدرسه شنای قاسمیون اصفهان» با ۱۵ امتیاز تعلق گرفت.

کرمی گفت: رتبه‌های برتر رشته ۵۰ متر آزاد نیز به «رادمان احمدی» از تیم «نوفلاح تهران الف» با ۱۸ امتیاز، «🥈آریا رمضانی» از تیم «مدرسه شنای قاسمیون اصفهان» با ۱۶ امتیاز و «پرهام فراهانی» از تیم «سویم تلنت اراک» با ۱۵ امتیاز اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: در رشته ۲۰۰ متر مختلط انفرادی هم «🥇رادمان احمدی» از تیم «شهیدنوفلاح تهران الف» با ۱۸ امتیاز مقام اول، «🥈آریا رمضانی» از تیم «مدرسه شنای قاسمیون اصفهان» با ۱۶ امتیاز مقام دوم و «علی بهرامی‌کیا» از تیم «وال اصفهان الف» با ۱۵ امتیاز مقام سوم را به دست آورد.

🔰رئیس هیات شنا ،شیرجه و واترپلو استان مرکزی ادامه داد: تیم آکادمی شنای «جعفری تهران الف» با ۳۶ امتیاز، تیم «شهید نوفلاح تهران الف» با ۳۲ امتیاز و تیم «دراگون اصفهان» با ۳۰ امتیاز به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم رشته چهار در ۱۰۰ متر مختلط را به خود اختصاص دادند.

کرمی عنوان کرد: در رشته چهار در ۵۰ متر آزاد هم تیم‌های «آکادمی شنای جعفری تهران الف» با ۳۶ امتیاز، «شهید نوفلاح تهران الف» با ۳۲ امتیاز و «دراگون اصفهان» با ۳۰ امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha